Foute html code

Status
Niet open voor verdere reacties.

watnou

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2006
Berichten
10
Ik zit met een probleem.Ik bezoek de site Clubs en als ik op iets wil reageren in het forum daar krijg ik van Explorer de foutmelding:
"In je berichtstaan html-codes (b.v '<'en '>' ) die niet kloppen" en het bericht kan niet geplaatst worden
Weet U een oplossing voorheen had ik geen problemen dit is plots gekomen
 
Wat is het bericht?
staan er < en > tekens in?
welke browser (IE 4/5/6/7)?

Maar ik denk dat "clubs" hun berichten beleid heeft verscherpt waardoor je <> niet meer mag gebruiken
 
ja het is daar beveiligt tegen html codes in de berichten

en html codes werken met de < en de > tekens en die zijn dan beveiligd
 
Wat is het bericht?
staan er < en > tekens in?
welke browser (IE 4/5/6/7)?

Maar ik denk dat "clubs" hun berichten beleid heeft verscherpt waardoor je <> niet meer mag gebruiken

Ik heb dan nog geen enkele letter getypt En er staan zeker geen < > tekens in Het rare is dat ik al jaren in dat forum meedoe maar er sinds 2 weken last van heb Wat de browser aangaat ik heb geen idee
 
Probeer het volgende eens:
- Tik een kort bericht ('test')
- Druk op 'opslaan'. Dan krijg je die foutboodschap, klik die weg.
- Vink dan aan: 'toon broncode'. Dan zie je je berichtje inclusief HTML-tags. Staat daar iets raars bij, iets dat jij niet hebt tooegevoegd?

(Ik heb wel eerder zoiets gehoord, toen was het een stukje adware dat een script probeerde mee te smokkelen in het bericht. En dat laat de HTML-checker van clubs niet door.)
 
Probeer het volgende eens:
- Tik een kort bericht ('test')
- Druk op 'opslaan'. Dan krijg je die foutboodschap, klik die weg.
- Vink dan aan: 'toon broncode'. Dan zie je je berichtje inclusief HTML-tags. Staat daar iets raars bij, iets dat jij niet hebt tooegevoegd?

(Ik heb wel eerder zoiets gehoord, toen was het een stukje adware dat een script probeerde mee te smokkelen in het bericht. En dat laat de HTML-checker van clubs niet door.)

Heb ik gedaan Nou er gaat voor mij een hele wereld open Ik heb geen idee wat er hoort te staan en wat niet (Even als excuus ik ben 65 en nog een vrouw ook en was vroeger blond nu grijs) Wat mij dus wel opviel is dat er iets staat van hotbar .Ik heb al meer narigheid gehad met die onzin van outlook
 
Als je de tekst 'hotbar' hebt gezien, dan heb je hotbar, wat ad-aware ook zegt. Via het configuratiescherm-software kun je veel onderdelen van hotbar verwijderen, maar niet alles. Ik weet niet hoe je er van af komt. Maar nu je weet dat hotbar de boosdoener is, kun je een nieuwe vraag openen in de forum-sectie (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. Daar zitten de experts met oplossingen of verwijzingen. Zet wat code die je tegenkomt in je nieuwe vraag.
Mogelijk kun je ook, nu je op clubs het vink-boxje 'toon broncode' hebt ontdekt, alle code wissen en je berichtje schrijven met 'toon broncode' aangevinkt. Ook op de anti-virus-club zitten wat goede experts!
 
Bedankt

Ik heb hotbar verwijderd en het probleem heeft zich niet meer voorgedaan Bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan