foute instelling in beeldscherm???

Status
Niet open voor verdere reacties.

rozijntje

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2004
Misschien is dit echt de stomste vraag die hier ooit is gesteld, maar ik erger me wel dood aan dit probleem (als het de naam 'probleem' eigenlijk wel waart is).
Hoewel de resolutie van mijn beeldscherm steeds hetzelfde is, worden iconen toch anders weergegeven tussen verschillende gebruikers op mijn computer. Bij de een zit alles mooi, maar bij de ander zijn de pictogrammen groter, waardoor je de pixels goed ziet en het er foeilelijk uitziet. Ik heb er een plaatje bijgedaan, waar het verschil duidelijk te zien is. Waar kan ik de instellingen vinden, waar eventueel de grote van iconen te veranderen is?

Bijlagen

• goedfout.jpg
    goedfout.jpg
    27,7 KB · Weergaven: 31
Weet je 100% zeker dat de resoluties hetzelfde zijn? Want zo te zien ligt het aan de resolutie.

ja. Alleen sommige iconen zijn anders in formaat. Maar teksten, zoals in het venster met de resolutie-opties zijn wel van dezelfde grootte
Zie plaatje (nogal groot, maar kei duidelijk!)

sorry. plaatje was te groot. Er is nu wat vanaf geknipt, maar je kunt nog steeds zien aan het menu Start, dat de iconen niet even groot zijn. De tekst in de vensters is wel even groot.
De resolutie was dus hetzelfde

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 31
ik heb het zelf al gevonden:
configuratiescherm>
systeem>
geavanceerd>
prestaties instellingen>

en dan klikken op beste weergave!

Status