Foute update van Nvidia 710m

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arno1234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2013
Hallo,

Eerst wil ik je bedanken om al te klikken op mijn vraag.
Ik heb dus mijn Nvidia Geforce 710m geupdated omdat ik dacht dat ik dan de nieuwste games kon spelen op medium/high settings.
Na de update probeerde ik Minecraft te spelen. (voor de update had ik rond de 120-150 fps) toen ik begon te spelen zag ik dat ik maar 50-60 fps had.
Ik ben dus een beetje teleurgesteld omdat ik waarschijnlijk iets fout heb gedaan. Wat ik dacht: Ik heb dus een Nvidia Geforce 710m maar ook een Intel(r) HD Graphics 4000 kaart in mijn laptop zitten. Ik dacht dat het daarom kwam, dat de 2 videokaarten minder goed "samenwerkten". Maar ik weet niet hoe ik dat moet updaten. Of is er nog een andere/betere manier?
Ik hoop dat je mij kunt helpen.

Alvast bedankt!
Mvg
Arno

Ik dacht dat het misschien handig is

Processor Intel(R) Core(TM) i5-3230M CPU @ 2.60GHz
Video Card 1 NVIDIA GeForce 710M
Video Card 2 Intel(R) HD Graphics 4000
Memory 6.0 GB
Operating System Microsoft Windows 8 (build 9200), 64-bit

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Arno,

Ik moet je teleurstellen dat ik je niet verder kan helpen.
Ik heb dezelfde Acer Aspire als jou, en zit met hetzelfde probleem.
Ben daarom ook reuze benieuwd naar de uitkomst, en of het verholpen kan worden.

Waar ik zelf al eens over heb nagedacht is dat de HD Graphics 4000 gewoon krachtiger is dan de Nvidia GeForce 710M want die videokaart is echt het laagste instapmodel.
En dat de computer dan automatisch op de HD Graphics 4000 gaat rekenen.

MVG,
Snellejelle72

Ooh en Arno,

Tip: update NIET naar Windows 8.1, http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/798681-Lage-resolutie-in-programma-s-na-update-naar-W8-1.......

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi.

Aan beide heb even twee berichten samengevoegd jullie weten dat je ook een bericht kan aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan