Foute update Zone Alarm, geen Tiscali internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

krijg064

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
95
De laatste update van Zone Alarm was blijkbaar niet goed. Na het installeren van deze update spoorde Norton Antivirus geen virussen meer op en was het verzenden van mailtjes onmogelijk. Ook is het onmogelijk om sinds die tijd op internet te komen via Tiscali ADSL.
Ik heb Zone Alarm eraf gehaald en een oudere versie er weer opgezet die wel goed gewerkt heeft altijd, maar nog steeds is het niet mogelijk om verbinding te maken met Tiscali internet.

Daarnet met de Tiscali helpdesk gebeld en die kwamen met een oplossing die wel heel drastisch is: gewoon alles opnieuw installeren.

Volgens mij moet er toch nog wel iets anders mogelijk zijn. Toch?

Iemand enig idee?

De ADSL verbinding loopt via Windows 98SE.
 
als het goed is moet zonealarm de verbinding detecteren als zijnde een nieuwe verbinding mits je zone alarm helemaal opnieuw geinstalleerd hebt.

kijk anders eens in zone alarm naar de zones, als het goed is staat je internet connectie ertussen
btw: ik vond die nieuwe zone alarm update ook echt helemaal niks, ik heb de oude er weer op gezet
 
Geplaatst door crash
Scan je systeem eens met Stinger.
Ik zal vanavond eens met Stinger gaan scannen (zit nu idd op m'n werk achter internet).

Maar je verwacht een virus? Dat een virus de oorzaak is van dit euvel? Het USB modem geeft helemaal geen kik.
 
Ik ga de hele PC maar opnieuw installeren. Zit weinig anders op. Toch bedankt voor alle hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan