Marcel2011
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2011
- Berichten
- 3
Ik heb Office 2011, US versie vanuit het werk thuis. Werk met Windows XP SP3 NL versie.
Casus: een sheet aan het maken over uitgaven deze maand.
1) Ik heb dan een berekening gemaakt voor inkomsten (voorbeeld-> uitkomst staat in B33, in het veld staat de formule: "=SUM(B31+B32)".
2) Ik heb een berekening gemaakt over uitgaven (voorbeeld-> uitkomst staat in C33, in het veld staat de formule: "=SUM(C31:C32)".
* Ik gebruik SUM omdat de aantal waarden variëren per maand.
Als ik wil weten wat mijn te besteden bedrag is zou ik zeggen in veld D33: "=(B33-C33)". (Wat ik ook lees in de data regel bovenin).
Waar gaat het fout:
Lees ik echter in de spreadsheet dan lees ik de waarde "0" (nul). Maar berekend hij wel de juiste som. Hij toont 0 maar rekent met de juiste getal waarde.
Wat mij ergert en wat mij een bug lijkt... is dat ik de juiste waarde wil lezen in de Spreadsheet vanwege het overzicht.
Wie weet raad?
Casus: een sheet aan het maken over uitgaven deze maand.
1) Ik heb dan een berekening gemaakt voor inkomsten (voorbeeld-> uitkomst staat in B33, in het veld staat de formule: "=SUM(B31+B32)".
2) Ik heb een berekening gemaakt over uitgaven (voorbeeld-> uitkomst staat in C33, in het veld staat de formule: "=SUM(C31:C32)".
* Ik gebruik SUM omdat de aantal waarden variëren per maand.
Als ik wil weten wat mijn te besteden bedrag is zou ik zeggen in veld D33: "=(B33-C33)". (Wat ik ook lees in de data regel bovenin).
Waar gaat het fout:
Lees ik echter in de spreadsheet dan lees ik de waarde "0" (nul). Maar berekend hij wel de juiste som. Hij toont 0 maar rekent met de juiste getal waarde.
Wat mij ergert en wat mij een bug lijkt... is dat ik de juiste waarde wil lezen in de Spreadsheet vanwege het overzicht.
Wie weet raad?