Foute weergave webadres?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerhardg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2010
hallo,

als ik probeer in te loggen op mijn website, gaat hij naar deze website: http://www.wilmasparfum.nlwp-login.php/ maar op een of andere manier plaatst hij de / niet tussen .nl en wp. weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
het gebeurd ook bij andere pagina's

m.v.g.

Gerhard

Er klopt zowiezo niets van die site. Als ik contact leg met http://www.wilmasparfum.nl/ krijg ik de volgende foutmeldingen:

Warning: require(./wp-blog-header.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/lnvhbexy/domains/wilmasparfum.nl/public_html/index.php on line 17

Warning: require(./wp-blog-header.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/lnvhbexy/domains/wilmasparfum.nl/public_html/index.php on line 17

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required './wp-blog-header.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/lnvhbexy/domains/wilmasparfum.nl/public_html/index.php on line 17

Dus wp-blog-header.php staat niet in de /home/lnvhbexy/domains/wilmasparfum.nl/public_html map. Je kunt dus 2 dingen doen: Dat bestand inderdaad in die map zetten óf in php.ini de include_path = ".:/usr/local/lib/php" uitbreiden met de map waar wp-blog-header.php staat. Dus stel dat die in werkelijkheid staat in /home/linvhbexy/domains/wilmasparfum.nl/includes, dan wordt het dus:
include_path = ".:/usr/local/lib/php:/home/linvhbexy/domains/wilmasparfum.nl/includes"

Meer hulp heb ik niet, want (omdat je basis-website het niet goed doet) ik kan niet in de broncode kijken waar die inlog-pagina genoteerd staat waar jij het over hebt in je startposting.

Succes,

Tijs.

ik heb de website even gerestored, hij is er nu weer.
de weergave is nog niet helemaal goed maar dat wou ik aanpakken zodra hij alle pagina's kan weergeven

ik heb de oplossing inmiddels gevonden:
ik had de website onder een ander adres gebouwd en nu doorgestuurd naar het nieuwe adres, blijkt dus dat ik simpelweg de / achter de nieuwe naam moest zetten:o

in ieder geval bedankt voor de genomen moeite.

m.v.g.

Gerhard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan