Foutemelding Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarfvz

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
298
Hallo Allemaal,

Sinds mijn nieuwe pc (zelfbouw) windows 7 Pro X64 heb ik een probleem met Google Chrome.

Elke keer met afsluiten van Chrome komt die met de melding

foutmelding chrome.jpg

Ik ben al aan het zoeken geweest, maar krijg geen passende oplossing, ik merk als ik Chrome open heb staan en ik doe een tijdje niks met de computer, en als ik hem dan afsluit komt die niet met de melding, maar dat komt maar zelden voor.

Ik heb diverse dingen geprobeerd:

- deinstalleren en opnieuw installeren, probleem bleef
- verwijderen en ccleaner erover, en opnieuw installeren hielp ook niet
- Google gemaild, geen reactie

Weet iemand een oplossing.

Alvast bedankt
 
Hallo snarfvz. Wellicht moet je toch even naar google. Klikje

ik heb datgene gedaan met het gebruikersprofiel, maar de melding blijft, ben nu met sfc.exe bezig, zolang het gebruikersprofiel echt in standaard stand staat komt de foutmelding niet, maar als ik iets heb gedaan komt de melding weer
 
Iemand nog ideeën?

Ik heb Chrome al eens gedeïnstalleerde en via oldapps.com een oude versie gedownload, maar dit hielp niks.

Het valt mij op dat als Chrome openstaat en ik doe een aantal minuten niks, dat die dan wel te sluiten is zonder foutmelding
 
Sorry was een weekje weg. Heb je soms meerdere gebruikers profielen. En ben en/of heb je dan soms bij een van die gebruikers profielen niet afgemeld. Moet je soms cookies accepteren of zoiets dergelijks. Let wel het zijn maar mijn ideeen.
 
Sorry was een weekje weg. Heb je soms meerdere gebruikers profielen. En ben en/of heb je dan soms bij een van die gebruikers profielen niet afgemeld. Moet je soms cookies accepteren of zoiets dergelijks. Let wel het zijn maar mijn ideeen.

Ik heb in Windows maar 1 gebruikersprofiel, en die heeft admin rechten, qua chrome, heb ik bij mijn weten ook maar 1 profiel
 
Ik probeer weer verder te helpen, sorry dat ik het niet direct kan oplossen. :eek: Maar er is natuurlijk meer hulp. Probeer het hier eens. Typisch Chrome dus. Klikje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan