fouten bij spelletjes het wordt gauw afgehaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

slimdog

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2002
Berichten
1
:evil: ik kan het simpele spelletjes niet meer spelen met xp waarvan ik eerder met windows 98 wel kon.het geeft allerlij fouten zoals hier staat
>>>>> Om direct x3 te gebruiken in NT heeft u minimaal NT 4.0 nodig met service pack 3. bij u wrdt service pack o gedecteert.. ik bedoel wat is dat voor onzin ik zeg simpele A2 spel voor kinderen..Het is geen wolfestein of zo.nu kan ik mijn eigen spellen niet meer spelen is dit spel van microsoft of van mij.. ik heb het betaald hoe kan ik nou niet spelen en wat moet ik doen.Driver bv. kan ik ook niet spelen.ik kan hem niet eens installeren.met 98 ging allemaal prima.wat is er mis of wat kom ik tekort.kan ik iets downloden dat ik wel kan spelen.dat zou wel wonder zijn denk ik ik heb zelf xp prof.. ik heb pentium2 of is het video kaart te oud
 
Zo te zien probeert het spel directx3 te installeren, bij windows XP zit al een veel nieuwere versie van directx, vandaar dat je van die vreemde fouten krijgt. Als er een optie is om directx3 niet te installeren zal je daarvoor moeten kiezen.

Als het dan nog niet werkt kan je nog de compatibiliteitsmodus proberen. (Rechter muisknop, kies eigenschappen)

Als het echt niet wil werken is het spel niet compatible met winxp. Je kan op de site van de fabrikant kijken of winxp ondersteund wordt en of er misschien een patch voor is.

Als je het echt erg graag wil spelen kan je ook voor een dualboot optie kiezen, door winxp en win98 beide op de pc te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan