Fouten bij upgrade van OE naar Outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter ltk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Help!
1) Bij de upgrade van Outlook Express naar Outlook heeft de upgradewizzard maar een deel van de oude emailmappen geimporteerd. (de mappen zijn er wel allemaal maar ze zijn gedeeltelijk leeg, waaronder de inbox en de send-box). Kan ik de niet geimporteerde mappen alsnog ergens vandaan halen direct uit de verkenner?? (ik heb nog wel ergens een redelijk recente dbx-backup opgeslagen).
2) Als ik met de nieuwe outlook installatie mail probeer te verzenden krijg ik een foutmelding : Object cannot be found, action failed. ??? zonder verdere uitleg. De accounts zijn wel allemaal geimporteerd.

Laatst bewerkt:
Dank! En de hulp komt hier uit een totaal onverwachte hoek...want op jouw link zag ik dat OE en O op dezelfde computer geinstalleerd kunnen zijn. En toen begreep ik dat OE waarschijnlijk niet overschreven was maar er gewoon nog compleet opstaat. Ik had een compleet Officepakket geinstalleerd waarbij de oude versies van Word, excel etc wél overschreven werden. Ik ging er van uit dat dat ook bij OE het geval was. Gelukkig niet dus! En ik hoef dus niks te importeren omdat ik anders de helft kwijt ben, ik ga eerst nog eens rustig kijken wat er nou mis is met Outlook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan