Fouten in woordenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Beste mensen,
In de woordenlijst van de spellingscontrolle zijn verkeerd gespelde woorden geslopen.
Hoe zijn deze te verwijderen?
Bedankt voor de hulp.
Eflux

hey

ik heb even gezocht in Word....

ik neem aan dat je woorden tijdens de spellingscontrole hebt toegevoegd...?

zo ja,

ga naar Extra => Opties => Spelling en Grammatica => Aangepaste woordenlijsten

Kies hier de standaard woordenlijst en klik op wijzigen... hier staan allee woorden die je ooit hebt toegevoegd ;)

suc6

Hai, :D

Het is onmogelijk om de Lijst met Woorden uit het spellingswoordenboek te veranderen. (Dit is een gecompileerde DLL)

Zoals Erwin aangeeft kun je wel de Custom.dic aangepaste woordenlijst aanpassen. (De woorden komen er doorgaans in via de rechtermuis: "Toevoegen aan woordenlijst")

Dit is gewoon een tekstbestand wat makkelijk te manipuleren valt. (Ik dacht in 2000 een gewoon Word bestand wat je moet aanpassen in hogere versies heb je een hulpdialoog ter beschikking)

See Yah! :thumb:

Hoi Joost,
De fouten staan helaas niet in de costum woordenlijst.
Bestaat er misschien de mogelijk om via Microsoft aan zo'n nieuw dll bestand te komen.
In ieder geval hartelijk dank voor jouw bijdrage,
Eflux

Hai, :D

Microsoft doet al weer geruime tijd met dit woordenboekenbestand (DLL) dus ik geef je een kleine kans.

Je kunt het natuurlijk altijd vragen en wellicht kennen zij alternatieven welke wel voldoen aan jou wensen..

Als dat zo is dan wil ik dat ook graag weten en hoop ik dat je nog even terugkomt om dit te melden?

Veel succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan