fouten in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
ik wordt gek van mijn pc .

Meestal als ik mijn pc opstart dan krijg ik het plaatje op mn bureaublad maar half, zie hieronder, en dan zie je de foto maar half en de rest daaronder is gewoon zwart:
112.jpg

ook als ik bijv. mijn website maak, ik gebruik zelf de resolutie van 1152x864, dan ga ik terug naar 1024x768, maar als ik dan op OK of toepassen klik, dan maakt ie de resolutie wel kleiner maar dan loopt 'eigenschappen voor bureaublad' vast.
beelds.jpg

En ook als ik de pc opstart krijg ik 2x de volgende foutmelding op mn scherm, wie weet wat voor fout dit is, en hoe verwijder ik deze?
eenfout.jpg

Wie kent deze rare problemen?? want heb heel vaak problemen met mn pc, ik wordt hier stapel gek van.

Alvast bedankt

ik weet hoe hijacklog plaatsen werkt, ik zal vanmiddag als ik thuisben, even een hijacklog plaatsen.

mijn hijacklog was schoon, maar zonder iets te doen was het andere probleem van cli.exe opgelost, nu zit ik nog met deze 2 problemen:

ook als ik bijv. mijn website maak, ik gebruik zelf de resolutie van 1152x864, dan ga ik terug naar 1024x768, maar als ik dan op OK of toepassen klik, dan maakt ie de resolutie wel kleiner maar dan loopt 'eigenschappen voor bureaublad' vast.
http://i3.photobucket.com/albums/y71/de_beuk/beelds.jpg

Soms als ik mn pc opstart dan krijg ik het plaatje op mn bureaublad maar half, of als ik wissel van resolutie.
zie de link hieronder daarond wordt gewoon zwart
http://i3.photobucket.com/albums/y71/de_beuk/112.jpg

wie kan mij hierbij helpen?

probeer spybot eens en daar bij cwshredder.....

spybot kun je hier vinden

cwshredder hier

greetz en succes

let op wel meteen updaten !!

als je trouwens dat zwarte veld weer ziet ff alt + f4 drukken, wil soms ook lukken.......en daarna active desktop uitzetten

deze progjes die kende ik al, en heb ik ook al gebruikt, iemand anders nog een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan