fouten weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik heb tijdens installatie van software een kruisje gezet in het betreffende venster die melding gaf wanneer er fouten optreden tijdes installatie van software.
Hoe kan ik die meldingen terug lrijgen daar nu natuurlijk door het aanvinken van dit vakje niks meer op het scherm komt.

Laatst bewerkt:
Klik met de rechtermuisknop op Deze Computer kies eigenschappen. Klik vervolgens op het tabblad Geavanceerd. Klik vervolgens op Fouten melden en aldaar kijken wat van toepassing is, of bedoel je dit niet?

waar

Waar vind ik eigenschappen, zie foto screenshot ?

Bijlagen

• screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    81,4 KB · Weergaven: 31
Op je Bureaublad en dan zie plaatje.

attachment.php

Als je Deze Computer niet op je bureaublad hebt staan doe dan dit: Klik met rechtermuisknop op een leeg stukje van je Bureaublad/Eigenschappen/Tabblad Bureaublad, klik op Bureaublad Aanpassen en vink Deze Computer aan, klik OK.

Bijlagen

• dezecomputer.jpg
    dezecomputer.jpg
    28,5 KB · Weergaven: 94
Laatst bewerkt:
ja en dan ?

ZIE screenshot doe ik maar je komt er niks tegen i.v.b.m. fouten opties

Bijlagen

• screen2.jpg
    screen2.jpg
    66,7 KB · Weergaven: 36
Dan heb je alleen een snelkoppeling van Deze Computer, zie de aanpassing in mijn bovenstaande bericht hoe je Deze Computer op je bureaublad moet zetten, dan krijg je wel de opties te zien qua fouten melden e.d.

Geplaatst door gezina
Dan heb je alleen een snelkoppeling van Deze Computer, zie de aanpassing in mijn bovenstaande bericht hoe je Deze Computer op je bureaublad moet zetten, dan krijg je wel de opties te zien qua fouten melden e.d.
Gezina,
Eric heeft Xp(weet ik van een ander topic), dan kan je ook via startmenu op deze computer met rechtsklikken.
Dan kom je ook waar jij naar toe wilt.:)

ja

Ik heb het gevonden en alles staat er ok, aan maar hoe komt het wanneer ik bepaalde software installeer voorheen daar een waarschuwing venster kwam met meldingen en nu zijn ze er niet meer en die heb ik juist nodig om ze te copieeren en te zien wat er in deze waarschuwingen stonden.
Ze komen niet meer op het scherm juist omdat ik tijdens de installatie bij één van die vensters een hokje aankruisde dat ik die waarschuwingen niet meer wil zien.

Nee

Dat is het niet, ik zal een voorbeeld geven,

Tijdens de installatie kom je soms tegen dat het plots stopt en dat er gezegd wordt in een venster dit DLL bestand is reeds in gebruik wil je verder met de installatie ofwel gewoon dit bestand is ouder dan het bestand op je PC enz en dan kan je aankruisen ja of nee of je dit bericht wenst te zien in de toekomst

Re: Nee

Geplaatst door ericvanbelgie
Dat is het niet, ik zal een voorbeeld geven,

Tijdens de installatie kom je soms tegen dat het plots stopt en dat er gezegd wordt in een venster dit DLL bestand is reeds in gebruik wil je verder met de installatie ofwel gewoon dit bestand is ouder dan het bestand op je PC enz en dan kan je aankruisen ja of nee of je dit bericht wenst te zien in de toekomst
Volgens mij kan je dat niet wijzigen.
Snap nu wel wat je bedoelt.
Ik denk dat dit gewoon in de setup bestanden verwerkt zit.
Dit is eigenlijk wel handig, omdat het ook aangeeft dat er dat er een nieuw bestand op je pc is gevonden dan het installatie bestand.
Er kan anders oudere bestanden geinstalleert worden.
Waar eventueel nog fouten(bugs) inzitten.

Yep, ik snap nu wat je bedoeling is, heb echter nog geen antwoord, mogelijk iemand anders? Ik zoek echter wel verder, terug naar een herstelpunt toen alles nog goed stond is geen optie?

Ik denk dat Crash het juiste antwoord geeft. :)

Windows' bestandbeveiliging

Windows' bestandbeveiliging waakt over uw belangrijke systeem bestanden.
In eerdere versies van Windows heeft u vast wel eens gemerkt dat het systeem niet lekker meer draaide na installatie van een programma. De oorzaak was meestal dat het geïnstalleerde programma kritieke systeembestanden verplaatste, overschreef of zelfs verwijderde. Met Windows XP hoeft u daar niet bang meer voor te zijn. Een toepassing genaamd "Windows File Protection" voorkomt het verplaatsen, overschrijven of verwijderen van beschermde systeembestanden zoals .sys, .dll, ocx, .ttf, .fon, en .exe bestanden. File protection kijkt naar de digitale handtekening, en wanneer het bestand niet de juiste versie is, wordt van het systeembestand een backup gemaakt dat wordt teruggezet wanneer het systeem instabiel wordt.

Breekpunt.nl
Nog wat info: Software installeren wordt weer leuk

Als je trouwens in Help en Ondersteuning bij zoeken Bestandsbeveiliging intypt krijg je ook veel info te zien.

Ben zo maar nog nieuwsgierig, heb je soms met een tweakprogje deze functie (Windows File Protection) uitgeschakeld? Ik kan alleen maar vinden hoe je zoiets kan disablen middels een tweakje maar niet hoe je zulks weer aanzet, aangezien XP je hiervoor beschermd, zie mijn verklaring in mijn laatste bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan