Foutje in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertini

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
156
[Exception... "Component returned failure code: 0x80520001 (NS_ERROR_FILE_UNRECOGNIZED_PATH) [nsILocalFile.initWithPath]" nsresult: "0x80520001 (NS_ERROR_FILE_UNRECOGNIZED_PATH)" location: "JS frame :: chrome://megaupload/content/xpcom/network.js :: anonymous :: line 38" data: no]

Sinds vanavond (12/4/2009) krijg ik bovenstaande mededeling. Het gebeurt als ik op de knop van Mozilla Firefox druk om het te openen. Na op OK gedrukt te hebben start Firefox gewoon op!

Heeft iemand een remedie om dit probleem op te lossen?
Bij voorbaat dank
 
Lijkt mij dat je een plugin of extensie gebruikt die 'niet meer klopt'.
Ga naar Extra -> Add-ons
en kijk of je iets terugvindt over die megaupload. Vind je zo snel niets, schakel dan een Extensie uit, sluit FireFox, en start 'm weer.
Doe dit net zolang totdat de melding wegblijft, zodat je weet welke extensie 'schuldig' is de melding.
Krijg je op deze manier toch nog steeds de melding, doe dan hetzelfde met de Plug-ins (=tabblad Plug-ins als je Extra -> Add-ons geopend hebt).

Hopelijk vind je de 'schuldige'! :thumb:

Succes,

Tijs.
 
"die niet meer klopt" - Firefox werkt zijn outdated extensies en plugins en zo meestal weg zonder dat jij er iets van merkt.
het lijkt er op dat ergens een stofje is blijven hangen. het mooiste resultaat krijg je door firefox opnieuw te installeren en daarna de extensies en plugins die je wilt gebruiken erbij te zetten.
 
Foutje in Firefox verhelpen

Het herinstalleren is niet altijd een garantie voor het oplossen van dit probleem!!!!!

Ik heb recent hetzelfde gehad, zelfde foutmelding en derg. en de boosdoener was, zoals geopperd de add-on MEGA-uploadbalk.Herinstalleren van Firefox was ook één van mijn eerste gedachtes, maar helaas had dit geen resultaat.

Toen ging uiteraard mijn gedachte naar de recentelijke geïnstalleerd add-on, de MEGA-uploadbalk. Na deze te hebben gedeïnstalleerd was het probleem verholpen.

Bij de wee, via de volgende link LINK kun je Firefox laten checken of je plug-ins up-to-date zijn en eventueel updaten :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan