Foutje!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baszondergeluid

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
Beste dames en heren,

Let even niet op mijn naam (Baszondergeluid) want ik heet gewoon Bas en eerst deed me geluid het niet maar nu wel weer hoor :p
Maar daar gaat het vandaag niet over, mijn probleem is dat mijn computer soms gewoon crasht.
Het gebeurt zomaar het kan ook bijvoorbeeld nu gebeuren maar laten we hopen van niet.
Ik heb geen idee wat er fout is want ik heb gewoon Norton Antivirus enzo dus.
Als ik de foutmelding krijg wordt alles afgesloten en krijg ik een groot blauw scherm met windows letters. Er staat dan dat ik mijn computer opnieuw moet opstarten. :(
Als ik dan terugkom in Windows Xp Home Edition staat er dat ik een Windows fout had met dit in het foutenrapport:

C:\DOCUME~1\BASSNI~1\LOCALS~1\Temp\WERa4dc.dir00\Mini090806-04.dmp
C:\DOCUME~1\BASSNI~1\LOCALS~1\Temp\WERa4dc.dir00\sysdata.xml

Daar snap ik nou helemaal niks van!!!
Dus nu kennen jullie mijn probleem en hopelijk kunnen jullie mij helpen, ik zou het erg op prijs stellen :thumb:

Dankuwel!

Hallo Bas,

Tja, dat foutenrapport kunnen wij niet lezen !

Geef even de foutmelding door op dat blauwe scherm met witte letters (!).

Greetz,

Harry.

Ok, toevallig is hij net nog maar 12 keer uitgevallen in een half uur dus dat gaat vast niet lang meer duren!

Bas, jongen, vertel nou effe wat er op dat blauwe scherm staat! Je maakt het veel te spannend, zo.

Ja ik probeerde het maar hij viel steeds uit als ik in het windows scherm kwam, maar iig
er staat dat er een fout is en dat Windows is afgesloten om verdere problemen te voorkomen dit staat er ook:

Driver_NOT_LESS_OR_EQUAL

Thomas waar kan ik mijn "temp " map vinden?
Er stond trouwens ook iets wat lijkt op dit op het scherm:

0x00120502195805 blabla

En er stond dat ik contact moet opnemen met mijn leverancier als ik de fout nog een keer krijg, anders moest ik hem opstarten.
Maar helaas is de computerwinkel waar ik mijn computer heb gekocht een ***winkel met mensen die mijn Windows stikker erafhalen en me een neppe Windows versie geven en me geluidskaart er uitroppen.

Volgens mij is er iets mis met mijn
-Videokaart
-Beelscherm

misschien een driver of stuurprogramma.

ok, en wat is een goeie temperatuur voor de binnenkant van mijn computer op Everest staat dat mijn computer zo warm is:

Moederbord 48graden
CPU 39o
Aux 47o
GPU 56o
SAMSUNG SP1614N 42o

en dat is terwijl ik dit typ, als ik een spelletje speel waarschijnlijk wel hoger.

Is niet te heet :)
behalve je moederbord zou ff een paar fans plaatsen

Laatst bewerkt:
hij sluit eigenlijk vooral af wanneer ik egt dingen ga doen met me PC zoals een spelletje spelen, ik speel World of Warcraft.

99 % een driver probleem vermoedelijk van de beeld kaart.
maar om zekker te zijn zal je alle info van het mooie blauwe scherm hier ff moeten posten.

Dat nummer [het precieze nummer] is belangrijk wat dat vertelt [meestal] welke driver aan het spoken is...

Heb je kort voordat dit begon nog nieuwe hardware[met bijbehorende drivers] geinstalleerd?
Doe je toevallig aan "een beetje overklokken" ?

Doe nu eerst eens onderstaande,zo schiet men niet veel op om je te helpen....

Doe eens een rechterklik op deze computer en kies eigenschappen.
Kies dan geavanceerd>opstart en herstelinstellingen en klik daar op instellingen.
Vink dan de regel: de computer automatisch starten uit.
Nu start de pc niet meer vanzelf opnieuw op, maar krijg je een blauw scherm met foutmelding. Aan de hand van die foutmelding kunnen we misschien wat makkelijker de oorzaak achterhalen. Vaak zijn het niet goed werkende drivers of een geheugenprobleem.

Bandit, wat jij zegt zie ik niet staan als ik rechterklik op Deze Computer doe en dan Eigenschappen, en ik probeer telkens terug te komen naar deze site om te kijken wat ik moet doen maar me computer valt steeds uit en ik krijg de kans niet, maar nu wel even.

Erpcity ik heb Windows XP Home Edition opnieuw geinstalleerd dus ik mijn Video Kaart driver geinstalleerd, maar een beeldschermdriver niet. Ik weet ook niet waar ik een beeldschermdriver kan vinden. En ik weet niet wat overklokken is, maar ik kreeg eerst wel een fout waar stond: Overclocking Failed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan