foutkode ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophie1

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2007
Bij mij is hij wel aanwezig, maar gestopt en ik kan hem niet meer starten.
Met Toshiba gebeld, maar geen oplossing gekregen, helaas.
Als ik een printscreen kan plaatsen dan staat er dat hij het bestand niet kan vinden fout 2.
En dat zegt hij als ik via de Bits probeer deze te starten.

Bijlagen

• ScreenShot008.jpg
    ScreenShot008.jpg
    28 KB · Weergaven: 23
Bij mij is hij wel aanwezig, maar gestopt en ik kan hem niet meer starten.
Met Toshiba gebeld, maar geen oplossing gekregen, helaas.
Als ik een printscreen kan plaatsen dan staat er dat hij het bestand niet kan vinden fout 2.
En dat zegt hij als ik via de Bits probeer deze te starten.

Heb je alle tips en links dan wel eens bekeken en uitgeprobeerd?
Het zijn er een heel aantal, ik weet het maar ik ben er bijna 100% , laten we zeggen 99% dat 1 van die oplossingen die in dit topic staan vanaf pagina 1 beginnende dat er 1 voor jou wel een oplossing zal brengen.

Ps: Op helpmij is het niet toegelaten in te breken in iemands topic, in dit geval het mijne eigenlijk :P
Niet dat ik het zo erg vind maar zo zal je ook al niet veel antwoorden verwachten omdat mijn topic al gemarkeerd staat als opgelost ;)

Nee want ik heb via de zoekfunctie ingetypt CMD en toen net stop wuausrv in dat zwarte scherm getypt en normaliter kun je verder typen ,maar dan zegt hij al dat de services niet geinstalleerd is.
En ik heb Microsoft gebeld en met Toshiba en deze mensen konden niet helpen.
De bits staat in de lijst van services ingeschakeld als automatisch, maar in de eigenschappen als gestopt en ik kan via printscreens heel wat verschillende foutmeldingen laten zien, via Windows Defender updates en andere meldingen. Het is fout 2 en de services kan niet opgestart worden en hij heeft het goed gedaan. De Vista heb ik vanaf Mei dit jaar.,
Ik heb al heel wat oplossingen nagelopen, maar volgens mij had ik dat allemaal al geprobeerd.
Maar zal morgen nog eens kijken.
Bij google is ook geen oplossing te vinden, wel het probleem. :love:

Inbreken is op al die pc forums eigenlijk niet toegestaan, maar het wordt dan verplaatst of ze vinden mij zo lief, dat ze het gedogen. :p:love:

en ik vind je niet lief...
daarom heb ik jou vraag afgesplitst van het topic.
hier mag je rustig verder gaan.

ja, ik zou zeggen ga zeker alle tips die hier gegeven werden nog eens grondig na en voer ze ook uit natuurlijk.
Het zijn er echt een heleboel.
Ok, goed dat je het dan morgen doet maar ik heb echt geen ideeën meer hoor.

en met welk tooltje...is ook leuk om te weten

Het is opgelost met een tool van de site van een zekere meneer Phil Morgan. Er klikte wat toen ik deed wat er stapsgewijs werd aangegeven en bij de klik werd de BITS opgestart.
Ik heb deze Phil ook persoonlijk bedankt en het was de eerste keer dat het probleem bij Vista werd verholpen zo begreep ik uit zijn mailtje.
Met hartelijk dank kan het dus afgesloten worden.

Phil Morgan on line of zoiets. Via google kom je er wel.
Met vr.gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan