foutmelding 0x000000d1

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorado_rain

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2003
Berichten
362
ik krijg regelmatig de foutmelding op blauw scherm 0x000000d1 , heb opgezocht wat het is , en ze verwijzen mij naar de muis software , dat ik die moet update ,,,
ik werk met een e-tech muis via de usb port . , maar ik kan geen updates vinden van die muis , rara wat nu .....

harry
 
wel SP2 geinstalleerd?

verwijder je muis eens uit Apparaat beheer en start nieuw op
 
:) 0x000000D1 = Driver_IRQL_Not_Less_ Or_Equal

Dit kan ook te maken hebben met andere drivers van andere software die in conflict zijn met de muis drivers..

Indien je bij aanschaf van de muis (en of bijbehorende toetsenbord) een cd-rommetje of floppy hebt geinstalleerd gooi deze software er dan eens van af.. Of ga naar deze computer "rechts klik" / eigenschappen / hardware / apparatenbeheer" zoek daar je muis en kies weer met een rechtsklik "installatie ongedaan maken".. start opnieuw op en Windows zal nieuw geïnstalleerde hardware detecteren en automatisch de software via internet installeren..

Indien het probleem blijft aanhouden ga dan via start / uitvoeren / MSCONFIG / opstarten en schakel in dat lijstje alle software uit die met windows opstart en schakel het na en herstart weer systematisch in om te zien of daar de boosdoener tussen zit...
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan