foutmelding: 0x800CCC0F in outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

studiobart

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2003
Als ik in men outlook express op extra, dan alles ontvangen klik dan staat er: 2 van 20 berichten aan het binnenhalen, maar dan wordt ie plots onderbroken en verschijnt er volgend bericht bij details:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'in.telenet.be', Server: 'localhost', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Hoe komt dit? Wie kan mij helpen en raad of oplossing geven om dit probleem te verhelpen? Dringend!

Dank bij voorbaat,

Studiobart

Controleer of alle instellingen nog kloppen. Meestal ligt dit probleem bij Norton. Hier zijn nog meer topics met jouw foutmelding.

en als het idd. Norton blijkt te zijn (voor de zoveelste keer dit jaar, het lijkt notabene wel of Norton nu iedere dag een trouble veroorzaker is !!!!) dan is het wellicht aan te bevelen een andere scanner te installeren. Lees vooral dit topic ook eens door................. ;) :D

Let wel, ik wil de discussie van dat andere topic NIET opnieuw starten, ik laat in dit topic alleen mijn "gevoel" over Norton even "spreken". (Voor hetzelfde geld is Norton de veroorzaker niet van de ellende in DIT topic !)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan