foutmelding 0X800CCF0F windowsmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuuttuut

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Ik kan geen berichten meer binnenhalen met windowsmail, krijg dan de volgende foutmelding:

De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.versatel.nl', Server: 'pop3.versatel.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Er vanuit gaande dat je providergegevens (accountinstellingen) ongewijzigd goed staan (check dit!) zijn niet zelden een restant van een (verwijderde / veranderde) virusscanner oorzaak voor dit probleem. Heb je een scanner veranderd / verwijderd / geïnstalleerd?

Daarnaast is spyware ook een mogelijke oorzaak. Scan je wel eens op spyware?

Ik heb een spyware scanner laten draaien, en cccleaner ook, niets geks uitgekomen. Heb idd een nieuwe virusscanner erop gezet omdat AVG 2011 ineens heel raar ging doen en ik tientallen schermpjes weg moest klikken. Heb nu Avast maar en blijft een stukje AVG staan dat ik niet wegkrijg ook al een "oplossing " van hun eigen website geprobeerd maar helaas.

Beschrijf eens precies wat je niet van AVG kunt verwijderen. Beschrijf ook waarom niet (wat voor melding krijg je / wat gebeurt er) en beschrijf waar het 'onderdeel' / onderdelen zich bevinden.

Voordat je mijn vragen beantwoordt : heb je al geprobeerd om in de veilige modus de restanten te verwijderen? In de vedilige modus is de scanner niet actief en mogelijk kun je dan heel gemakkelijk dingen verwijderen.
Pas op! In een verkenner een bestandje of map verwijderen is wat anders dan een programma verwijderen. Als je in de veilige modus dus wel rechten hebt, dan is het misschien handig om AVG een keer weer helemaal opnieuw te installeren en daarna in de veilige modus te verwijderen.
Vergeet niet om je huidige scanner ook te verwijderen want 2 scanners op 1 machine zijn veelal hetzelfde als twee volwassen reutjes die erg dominant zijn..............

Uiteindelijk alle restjes van Avg kunnen verwijderen. Ccleaner laten draaien maar helaas de fotmedling van de mailbox blijft hetzelfde................hellup!

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost, kan er nog iemand naar kijken??:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan