Foutmelding 0x81000364

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jesje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesje

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
In plaats van de verouderde 4.7 windows messenger wil ik de msn messenger gaan gebruiken. Ik heb de windows messenger verwijderd maar krijg nu bij msn messenger de foutmelding 0x81000364. Kan iemand mij helpen??

door info van deze site, eerder zat windows en msn messenger erop en deed msn messenger het ook al niet dus ik dacht als ik windows nou verwijder...

Ik kom die foutmelding op google veel tegen en ik lees iedere keer dat het te maken heeft met een firewall of een proxy server, kan dat kloppen bij jou?

het zou heel goed kunnen dat 't iets te maken heeft met de proxy server, want hij geeft aan dat de verbinding het niet doet... rarara

Ik gebruik geen msn maar ik heb dit gevonden, misschien dat het werkt.

Tools->Options->Connections , dan vinkje voor proxy server weghalen.

ik heb de proxyserver nou uitgeschakeld en krijg nu foutmelding 0x8100365, leuk...

naar mijn mening is het verstandiger om te zorgen dat windows messenger niet meer automatisch opstart en daarnaast msn mess te installeren
bij sommige functies is het nodig dat ook win mess aanwezig is (zoals hulp op afstand)

ow, ok, dus windows messenger moet ik er weer even opzetten, das nie zo'n probleem maar hoe krijg ik die eventuele fire wall weg??

windows messenger zit er weer op, zonder automatisch opstarten o.i.d. Toch blijft bij msn messenger dezelfde foutmelding staan (ox8100365), hoewel er echt wel verbinding is geeft ie aan de verbinding niet te kunnen vinden :(

Gelukt!! Jeeeeej!

ik heb de persoonlijke firewall uitgeschakeld en nu: doe ie 't !! Jeeej! Bedankt allemaal!! Groetjes Jessica :thumb:

Die interne firewall van xp bedoel je?? Zonder firewall op internet is niet verstandig. Je kunt dan beter een gratis firewall downloaden/installeren zoals bv Zonealarm.

Deze moet je ook zo kunnen instellen dat hij MSN wel toestaat maar verder wel zijn werk goed doet. Een firewall beschermt je tegen indringers op je pc.

Maar je kunt in ieder geval MSN'nen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan