Foutmelding 0x890073cf9 bij downloaden apps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
183
Hallo, Sinds de laatste update van windows 8.1 kan ik geen apps uit de store meer downloaden. Ik krijg dan de foutmelding: 0x80073cf9. Weet U hier een oplossing voor?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aanmelden
Er is een fout opgetreden waardoor we je nu niet kunnen aanmelden. Probeer het later opnieuw.

Als ik op de link klik krijg ik deze foutmelding. Grrrr.
 
De link werkt op dit moment wel.
 
1. go to c:\Windows

2.create new folder with name: AppReadiness

3. Delete the folder with name: AInstallAgent if this folder exist.

Then the apps are downloaded ok

(Bron)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Het is gelukt. Hardstikke bedankt dorado en ook de anderen die er tijd in gestoken hebben.
 
Haaaaaaaaaaaaaaa het werkt nog steeds. Ben zo blij. Nu heb ik nog een vraag. Als ik naar store ga en dan account zie ik mijn apps. Er staan veel niet geinstalleerde apps. Die kan ik niet wissen. Hebben jullie daar ook een oplossing voor?
 
@Tineke
Je kunt je laatste vraag beter in een nieuw topic stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan