• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foutmelding 1004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scheepvaart1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2007
Ik heb een excel-bestand waar dmv diverse formules een aantal tabbladen aan elkaar zijn gekoppeld.

Het is mogelijk om een overzicht uit te printen echter bij het aanklikken van de button wordt de onderstaande foutmelding getoond

xx.xlt kan niet worden gevonden. Controleer de spelling van de naam en de locatie van het bestand.

Als U het bestand opent in de lijst met laatst geopende bestanden (menu Bestand), controleert U of de naam van het bestand is gewijzigd en of het bestand is verplaatst of verwijderd.

Heeft iemand een oplossing ?

Aan de button is een macro gekoppeld. Die macro staat niet in het actuele bestand, maar in xx.xlt.
Spoor xx.xlt op en zorg ervoor dat het in de opstartmap van Excel komt te staan. Als de macro goed is, werkt het dan wel.

Richard

Vandaag alles afgezocht, maar helaas de formule niet gevonden.
Kan ik zelf ook een formule maken en deze er aan toe te voegen ?

Vandaag alles afgezocht, maar helaas de formule niet gevonden.
Kan ik zelf ook een formule maken en deze er aan toe te voegen ?

Uitprinten via een button wil al zeggen dat daar een VBA ( macro ) code achter zit , ik kan niet oordelen of U , een formule kan maken en deze der aan toevoegen . Je kan een macro inkijken door Ctrl F3 te drukken door een rechtermuisklik op de tab van het blad zo kom je in de editor terecht .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan