Foutmelding : -2048 :H HELP :(!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur95

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Ik heb gisteren de film Mean Girls gedownload via LimeWire in iPod formaat. Maar als ik heb probeer af te spelen krijg ik deze foutmelding: -2048 :H. Dat heb ik ook met andere filmpjes in hetzelfde formaat die ik via msn doorgestuurd heb gekregen. Dit is raar want ong. een week geleden heb ik de film Mama Mia toegestuurd gekregen via msn, en die opent wel gewoon(ook in hetzelfde formaat) . Ik heb het ook op de andere computer geprobeerd maar daar krijg ik dezelfde foutmelding ... Weet iemand wat ik fout gedaan heb / wat ik moet doen??

Laatst bewerkt:
Als ik je goed begrijp, wil je op je ipod een film afspelen die je op je computer toegestuurd krijgt? (slim idee.. doe ik ook met mijn Creative Zen 8gb, alles is ineens mooi scherp :D)

Als ik je goed begrijp, wil je op je ipod een film afspelen die je op je computer toegestuurd krijgt? (slim idee.. doe ik ook met mijn Creative Zen 8gb, alles is ineens mooi scherp :D)

nee, ik heb via pc(msn) een mama mia the movie toegestuurd gekregen van een vriendin, in hetzelfde formaat als dat ik mean girls gedownload heb;) Maar mama mia doet het wel - en mean girls( en andere filmpjes in hetzelfde formaat) krijgen die foutmelding...:shocked:

Oke.. Momentje hoor dan google ik even.

Kan je 's proberen om de videobestanden af te spelen met Media Player classic? (klik)

Laatst bewerkt:
Zie mijn edit!

Denk niet dat dat veel zin heeft, aangezien ik hem uiteindelijk wil toevoegen aan iTunes op hem op me ipod te zetten;). Hij moet het dus sowieso doen met Quicktime of iTunes...:(

Edit: Zie net dat er een nieuwe update van Quicktime beschikbaar is, benk nu aant downloaden. Misschien ligt het daaraan, ookal lijkt het me sterk ..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan