foutmelding 623 draadloze netwerkverb.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotusbad

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Berichten
28
Ik heb pas een draadloze verbinding laten installeren.
In het begin werkte dit perfect, maar nu krijg ik steeds de melding:
Netwerkverbinding
Kan dialoogvenster niet laden
fout 623 kan telefoonvermelding voor deze verbinding niet vinden.
Terwijl ik dan toch perfect mijn mail kan binnenhalen en sommige websites bezoeken.

Graag uw hulp.
 
Linksys G 2,4 GH
Nu lijkt het dat ik de foutmelding alleen krijg bij het gebruik van firefox.
 
Ga dan weer even over op IE.
Op het internet kan ik eigenlijk niets vinden. Niet op de error niet op andere delen van je foutmelding.
Linksys geeft je wel de mogelijkheid om je vraag te mailen. (De Amerikaanse dan) Het foutnummer invoeren brengt niets naar voren.
Ik zou het verder niet weten. :(
Misschien iemand anders nog.
 
Knap! :D Ik heb aardig lang zitten zoeken. :)
Simpele oplossing zo te zien.
 
Ach beetje van mezelf en een beetje van Copernic...whahaha...
Fijne avond Elisa!
 
Ik ben nog maar een beginner, kunnen jullie dit chinees voor mij vertalen in
begrijpbare taal ?


Check if you have an old ras connection name in:
HKEY_LOCAL_MASCHINE\SOFTWARE\Microsoft\RAS Autodial\Default
There is a "DefaultInternet" key, simple change the old name to an existent Name,
and Firefox should start without showing a windows bug :)

Maybe you can have it here aswell:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\RAS Autodial\Default
 
Die keys kun je vinden in je register.
(start/uitvoeren/typ regedit)
Maar....eerst wil ik die andere nog lezen.
Ik vind deze manier n.l. niet al te duidelijk.
Die andere vond ik simpel.
Ik pas zo dit bericht aan.

Ja, probeer eerst deze van Microsoft:
1. Click Start, click Control Panel, and then click Network and Internet Connections.
2. Click Network Connections.
3. Right-click the VPN connection, and then click Properties.
4. Click to select the Dial another connection first check box, and then click the appropriate dial-up connection. If there are no dial-up connections to select, you may have to create a dial-up connection and repeat these steps.

If your VPN connection does not require a dial-up connection, click to clear the Dial another connection first check box, and then click OK.

 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp het nog niet helemaal.
Ik moet naar configuratiescherm-netwerkverbindingen, ik veronderstel dat ik dan de
eigenschappen moet opvragen van mijn draadloze verbinding.
Welk tabblad moet ik dan bekijken ?
Bij het tabblad draadloze netwerken staat er automatisch configureren .....
Wat moet ik dan doen ?
 
Click to select the Dial another connection first check box, and then click the appropriate dial-up connection. If there are no dial-up connections to select, you may have to create a dial-up connection and repeat these steps.

If your VPN connection does not require a dial-up connection, click to clear the Dial another connection first check box, and then click OK.


Ik heb alleen een lanverbinding dus het is voor mij ook acadabra.
Eerst wordt er gezegd dat je moet klikken op 'kies eerst een andere verbinding.
Dan moet je de juiste verbinding klikken.
Als er geen verbindingen zijn om te selecteren zul je een dial-up verbinding moeten creeren en bovengenoemde stappen herhalen.
(Snap jij het, snap ik het)

Als je VPN verbinding geen dial-up verbinding nodig heeft dan kun je de checkbox leegmaken die staat bij 'kies voor een andere verbinding first'. Dan kun je OK klikken.

Ik hoop dat je het licht ziet.
 
Het wordt altijd maar donkerder en donkerder ...
Ik vind deze instellingen niet ...
En ik durf geen instellingen wijzigen, want voor je het weet heb ik helemaal geen verbinding meer ...
Daarom ga ik voorlopig werken met internet Explorer.

Sorry... toch bedankt
 
Je kunt hoogstens in het register kijken of je ziet wat aangegeven wordt met die andere tweak.
Geen wijzigingen doen voordat je linksboven het register hebt opgeslagen.
 
Elisa zei:
Click to select the Dial another connection first check box, and then click the appropriate dial-up connection. If there are no dial-up connections to select, you may have to create a dial-up connection and repeat these steps.

If your VPN connection does not require a dial-up connection, click to clear the Dial another connection first check box, and then click OK.


Als je voor je verbinding een dail-up verbinding nodig hebt dan moet je hier de juiste verbinding kiezen.
Indien je een dailup verbinding nodig hebt maar hij staat niet in het rijtje dan moet je hem aanmaken en daarna volgens bovengenoemde stappen selecteren.

Als je VPN verbinding geen dial-up verbinding nodig heeft dan kun je de checkbox leegmaken die staat bij 'kies voor een andere verbinding first'. Dan kun je OK klikken.
 
Laatst bewerkt:
Het is opgelost ...
Het heeft niets te maken met VPN of zoiets.
Het komt omdat ik vroeger via mijn computer op internet surfte via de telefoonlijn.
In de internet opties stond er nog verbinding maken aangevinkt, that's all ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan