foutmelding 8000ffff

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loeser00

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Berichten
29
Ik heb vorige week verplicht msn 9.0 moeten installeren.
Nu kan ik mijzelf niet meer aanmelden vanwege foutmelding 8000ffff.
Ik heb er al een computerdeskundige naar laten kijken, maar die na een aantal probeersels de moed opgegeven.
Ik heb hem helemaal verwijderd van mijn laptop.
Een oude msn downloaden lukt niet meer.
Enig idee?
Voor mijn studie was msn namelijk wel een uitkomst.
:thumb:
 
Klik eens op Zoeken hier op het forum, en vul in als zoekterm: 8000ffff
Zul je zien dat deze vraag meerdere keren voorbij gekomen is, incl. oplossingen etc.

Tijs.
 
Ja ,

Download RevoUnistaller en verwijder msn volledig daarna installeer je hem opnieuw en werkt hij hopelijk!:thumb: en waarom msn 9.0 verplicht geinstalleerd:eek:?

Met RevoUnistaller effe alle register wijzigen verwijderen even NAUKEURIG nakijken.;)

Oeps aldoor probeer ik te posten en dan is er aldoor 1 iemand 1 seconde voor 0.o
 
[...]waarom msn 9.0 verplicht geinstalleerd:eek:?
[...]

@lord4163: Klopt hoor, wat de topic-starter zegt: Voor XP en hogere versies van Windows besturingssystemen wordt/is de nieuwe versie recent verplicht gesteld. Voor W2000 en lager, die mogen nog versie 8.5 of 8.0 gebruiken, omdat die niet kunnen upgraden naar die nieuwe versie.

Tijs.
 
vista bits 8000ffff

De truc van vista bits had ik al geprobeerd, helaas staan die 3 bestanden niet op mijn laptop, dus kan ik ze ook niet verwijderen.
Wat nu?
 
ik snap hem !

je kan hem dus niet verwijderen dus moet je gewoon downloaden en opnieuw installeren zodat je hem compleet heb dat zal misschien al lukken .

Als dat niet lukt even met revounistaller doen
 
nog steeds hetzelfde probleem

Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Alles gedaan wat er werd geopperd, maar niets werkt. Zijn er nog andere ideeen?
 
gedaan.
alles verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd.. maar helaas... nog steeds foutmelding 8000ffff.
wat is de volgende stap?
 
bedankt!!

Bedankt voor alle tips, ik heb nu een oudere versie kunnen installeren!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan