foutmelding 8004010F na verwijderen e-mailaccounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

jtbo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 dec 2011
Berichten
1
Hallo,

Ik gebruik Outlook 2010. Tot voor kort had ik hierin 5 e-mail accounts, van de provider Solcon, staan.

Vanwege de overgang naar provider KPN heb ik 5 nieuwe e-mailaccounts van KPN toegevoegd.

Tot dusver geen problemen

Afgelopen week liep mijn Solcon account af.

Ik heb in Outlook vervolgens alle e-mailaccounts van Solcon verwijderd.

Ook heb ik kennelijk een van de nieuwe accounts verwijderd, want die stond later niet meer in het rijtje. Ik heb dit account toen tweemaal achter elkaar opnieuw aangemaakt. Het account kreeg hierdoor het cijfer (1) en bij de tweede keer het cijfer (2) erachter. Dit vond ik een beetje storend en ik heb toen de .pst mappen van deze accounts verwijderd en daarna van het account (2) de naam gewijzigd in de naam zonder cijfer.

Ook heb ik kennelijk mijn hoofd .pst map verwijderd, want ik was daarna al mijn contactpersonen (+600) kwijt.
Dit heb ik opgelost door hem later in een ander account te importeren, want hij stond nog wel bij de .pst mappen.

Nu mijn probleem:

Bij verzenden en ontvangen, krijg ik de foutmelding 8004010F, het Outlook gegevens bestand van een van de oude Solcon accounts kan niet worden geopend zowel voor verzenden als voor ontvangen.

Dezelfde melding krijg ik voor het nieuwe e-mailaccount met het cijfer (2) erachter, ook tweemaal, voor verzenden en ontvangen dus.

Weet iemand hoe ik van deze foutmeldingen af kan komen?


Groet,
John
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan