Foutmelding 80090305 Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Asteroid

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Berichten
5
Dag iedereen.

Ik zal wellicht niet de eerste zijn die een probleem heeft bij het inloggen op msn/hotmail.:rolleyes:

Foutmelding 80090305 (verbinding net service mislukt omdat de service niet beschikbaar is,probeer later opnieuw blabla..).

Heb alles geprobeert.Men internet beveiliging zelfs afgezet,java instelling,active x instelling....
Er is niks dat helpt.!

Het is begonnen nadat ik men pc herinstalleerde.Ervoor had ik een firewall opstaan en zelfs met hoge beveiliging kon ik verbinden bij msn/hotmail.Misschien is er wel een bestand dat nog niet heb.Nogtans heb ik op vele fora en sites gekeken voor troubleshooting,maar niks haalt uit.

Als niks lukt verban ik Hotmail uit men leven voor altijd!!:evil: :D

Bedankt alvast voor raadgevingen!
;)
 
Heb messenger al 5 keer geinstalleerd,zelfs de oudere versies,maar allemaal niks.Heb de nieuwe beta...
 
Ja 7.0 beta draait bij mij goed. Heb je je instellingen voor internet goed staan
Of probeer eens een nieuw Hotmail adres te maken , om te kijken of het probleem er dan nog is.
 
Hey Asteroid,

Controleer eerst even of je alle dingen hebt geprobeerd die in dit topic staan.
Mocht dat ook niet helpen. Kun je dan misschien toch weer even terug gaan naar MSN Messenger 6.2. De errorcode die je nu krijgt zegt me helaas niks die van 6.2 wel :)

Groetjes,

Sjoerd
 
Heb nu ook de melding bij sommige sites:

your current security settings prohibit running active x,as a result the page may not display correctly

en dit terwijl men beveiliging nu gewoon af staat??:eek: :mad:
 
Het probleem is nog steeds niet van de baan.Hotmail sucks gewoon.Heb Yahoo messenger gedownload en die gaat wel,en kan zelfs om Skynet mail inloggen.Msn sucks big time dudes...:thumb: :evil:
 
Ik heb dezelfde problemen met msn/hotmail. Als ik me bij msn wil aanmelden geeft hij aan: aanmelden (poging 1, poging 2, poging 3 etc.) en als ik me bij msn messenger wil aanmelden geeft hij aan dat m'n aanmeldingsnaam niet bestaat of dat m'n wachtwoord onjuist is. Deze kloppen wel dus dat slaat nergens op!!!!!M'n wachtwoord veranderen lukt ook niet want ik kom gewoon nergens meer in. Als ik een mailtje naar de msn helpdesk wil sturen(bij de help-onderwerpen) lukt dat ook niet want dan geeft hij aan: kan de server niet vinden. Ik heb al zo vaak de computer opnieuw opgestart met een hersteldiskette en internet en alle software opnieuw geinstalleerd. Dan kan ik me een paar dagen weer gewoon aanmelden en dan zomaar ineens lukt het niet meer. Het ligt echt wel aan msn!!!!! En het is echt balen als je je hotmail ineens niet meer kan lezen. Ik leef echt met je mee. msn sucks!!!!!
 
Hier ook nog even een reactie op Bandit, deze fout ligt niet bij onszelf want ik heb ook al alles geprobeerd wat er mogelijk is. Ik heb ook al tig keer een ander hotmail-adres geprobeerd maar dit helpt ook niet. De andere gebruikers van deze computer hebben trouwens precies hetzelfde probleem. Weet iemand trouwens een beter alternatief voor msn/hotmail? Ik gebruik het programma voornamelijk voor de e-mail opties.
 
Msn definitief uit je leven bannen mensen.In het begin doet dat zeer raar,en messenger is idd een leuk programma'tje maar is meer een kaas vol gaten.Soit,leve internet zonder messenger !:rolleyes: :evil:
 
Je gebruikt zeker msn 7.0 he?

beta foutjes, gewoon 6.2 er weer opzetten :D :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan