foutmelding 81000303

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anouk81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jun 2005
Berichten
2
Hoi hoi,

Ik heb sinds vrijdagmorgen problemen met in loggen bij msn en hotmail. Als ik wil inloggen, krijg ik een scherm dat ik een onjuiste gebruikersnaam of onjuist wachtwoord gebruik (81000303), terwijl ik me normaal bij msn automatisch aanmeld. Ik heb niks veranderd.
Nu lukt het inloggen bij hotmail en msn nog steeds niet. Ik wilde het wachtwoord proberen te veranderen, maar ik weet het antwoord niet op de geheime vraag.
Ik heb al contact gehad via de mail met msn, maar dat duurt ook iedere keer bijna 2 dagen voordat je iets te horen krijgt.
Voor mij is het noodzakelijk dat ik mijn mail kan openen, aangezien ik dat mailadres voor bijna alles gebruik, dus ook om te solliciteren, aangezien ik werkeloos ben.
Wie kan me ajb helpen??
Alvast bedankt.
 
In dit topic staat deze link en daarin staat het volgende:

81000303 - “De aanmelding is mislukt omdat de aanmeldnaam die je hebt ingevoerd niet bestaat of omdat het wachtwoord onjuist is.” Mogelijke oplossing: Controleer allereerst of je gebruikersnaam en wachtwoord correct zijn. Als je er zeker van bent dat je het goed invult probeer dan of je je nog wel aan kunt melden bij passport.net of hotmail.com. Werkt het hier ook niet dan is het mogelijk dat iemand je wachtwoord heeft geraden en aangepast. Als het daar wel werkt dan ligt het probleem bij MSN Messenger. Download en voer dan dit bestand uit om enkele door MSN Messenger benodigde dll bestanden correct te registreren. Als MSN Messenger nu nog steeds niet werkt controleer dan of gebruik van SSL 2.0 en 3.0 zijn ingeschakeld in de opties van Internet Explorer. Dit kun je controleren door vanuit Internet Explorer naar naar ‘Extra’, ‘Internet-Opties’, ‘Geavanceerd’ te gaan en controleer hier of ‘SSL 2.0 gebruiken’ en ‘SSL 3.0 gebruiken’ zijn aangevinkt. Als dit niet het geval is, vink ze dan aan en klik op ok.
 
ik ken dat stukje tekst inderdaad al, haha., maar toch bedankt.

Ik kan me dus bij hotmail en msn niet aanmelden.
 
Ik heb geen MSN maar heb je ook uitgevoerd wat er staat, laatste link in mijn eerdere post.
 
misschien een simpele test, maak eens ff voor de lol een ander emailadres aan en probeer je daarmee aan te melden:) ik denk dat iemand je password en/of geheime vraag heeft geraden:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan