foutmelding 8e5e0152

Status
Niet open voor verdere reacties.

Poortje8

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2007
Berichten
11
Mijn zoon krijgt op pc in zijn kamer bij inloggen MSN steeds bovengenoemde foutmelding. Anderen kunnen op zdeelfde pc wel inloggen op MSN en hij op andere pc's ook. Weet iemand wat er aan de hand is??

Alvast bedankt, Marianne
 
Hoi!

1.) Eerst sluit je Windows Live Messenger af
2.) Dan moet je verborgen mappen laten weergeven bij mapopties
3.) C: \ Documents en Setting\ Gebruikersnaam \ Local Settings \ Application Data \ Microsoft \ Windows Live Contacts , daar moet je alle mappen wissen.
4.) En dan de Windows Live Messenger weer starten

groetjes!
 
Hey,

Ik had precies hetzelfde probleem, maar het is keurig opgelost!

Bedankt Jos

Luuk
 
help

ik heb ook deze foutmelding, maar ik kan 1 map niet verwijderen van al die mappen.
wat moet ik nu doen?
 
ik heb ook deze foutmelding, maar ik kan 1 map niet verwijderen van al die mappen.
wat moet ik nu doen?

Hoi Anfernee,

Probeer die map eens van naam te veranderen en dan te verwijderen. Als je wil verwijderen selecteer de map dan en druk dan op SHIFT+DEL(ETE).

gr Jos
 
ik kan hem nogsteeds niet verwijderen, maar hij doet het al? ach ja. bedankt voor de moeite :)
 
ik kan hem nogsteeds niet verwijderen, maar hij doet het al? ach ja. bedankt voor de moeite :)

Mooi dat hij het doet. Je kunt altijd nog even kijken in MSCONFIG. Ga naar START en vervolgens naar UITVOEREN. Typ daar: msconfig

Ga naar het tabblad OPSTARTEN. Waarschijnlijk staat in die lijst nog onder "item voor opstarten" nog iets aangevinkt wat met je oude msn te maken heeft. Als je deze kunt vinden haal het vinkje dan weg. Probeer nu de map nog een keer weg te halen.

Fijn weekend!

gr Jos
 
foutmelding msn bij in loggen

:eek:ik heb het zelfde probleem, maar gebruik vista..en het lukt mij niet,,, op elke andere pc kan ik wel in loggen weet u raad .. bij voorbaat mn dank ...henricaa
 
foutcode 8e5e0152

Hoi!

1.) Eerst sluit je Windows Live Messenger af
2.) Dan moet je verborgen mappen laten weergeven bij mapopties
3.) C: \ Documents en Setting\ Gebruikersnaam \ Local Settings \ Application Data \ Microsoft \ Windows Live Contacts , daar moet je alle mappen wissen.
4.) En dan de Windows Live Messenger weer starten

groetjes!


ik ben in die map, maar dit staat er niet in ''Windows Live Contacts'' die staat er niet in..
wat moet ik doen?

groeten jordy..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan