Ik heb onderstaande code waarvan ik de te verzenden naam graag zou aanpassen aan twee cellen uit een sheet.
Nu had ik bij "Bestand" al het volgende geprobeerd om hem uit cel G2 & A9 de gegevens te laten halen maar krijg telkens een foutmelding:
Wie kan mij vertellen wat ik fout doe?
Code:
Public Sub Loonstroken()
'zet nummer tabblad in cel G1 en vult bedragen in
Dim naam
naam = Worksheets(2).Name '(2) is tweede tabblad van de sheet
ActiveSheet.Range("G1") = Mid(naam, 1, 6)
Range("I40") = Sheets(2).Cells(Rows.Count, 7).End(xlUp).Value
Sheets(Array(1, 2)).Select
Sheets(1).Activate
With Sheets(1)
NieuwFact = "C:\Users\D-post\OneDrive\Documenten\D-post\d-post\Bezorgers\Loonstroken 2019\" & .Range("G2").Value & ".xlsx"
Windows(1).SelectedSheets.Copy
With ActiveWorkbook
.Sheets(1).UsedRange = .Sheets(1).UsedRange.Value
.SaveAs NieuwFact, 51
.Close
End With
End With
For sh = 1 To 2
Sheets(sh).PrintOut
Next
Sheets(Array(1, 2)).Select
Dim Bestand As String
Dim OutApp As Object
Dim OutMail As Object
Dim signature As String
Bestand = Environ("TEMP") & "\" & ActiveSheet.Name & " " & Range("g2").Value & ".pdf"
ActiveSheet.ExportAsFixedFormat _
Type:=xlTypePDF, _
Filename:=Bestand
' ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:=Range("A9").Value & " - " & Range("G2").Value & ".pdf", Quality:=xlQualityStandard, OpenAfterPublish:=False
' ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:=ActiveSheet.Range("A9") & " - " & ActiveSheet.Range("G2") & ".Pdf", _
' Quality:=xlQualityStandard, IncludeDocProperties:=True, _
' IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:=True 'False
Subject = Range("A9") & " van " & Range("G2")
Body = ""
Set OutApp = CreateObject("Outlook.Application")
Set OutMail = OutApp.CreateItem(0)
With OutMail
.display
signature = .HTMLBody
.To = "arjen@d-post.eu"
.CC = ""
.BCC = ""
.HTMLBody = "<Body style='color:black(33,38,227);font-family:calibri;font-size:15'></font></p>" & Body & "<br>" & .HTMLBody
.Subject = Subject
.Attachments.Add Bestand
.Send
End With
Kill Bestand
Application.DisplayAlerts = False
blad = Worksheets(2).Name
Sheets(2).Select
Sheets(2).Delete
Application.DisplayAlerts = True
Sheets(1).Select
Application.Run "PERSONAL.XLSB!loonstroken.loonstroken"
End Sub
Nu had ik bij "Bestand" al het volgende geprobeerd om hem uit cel G2 & A9 de gegevens te laten halen maar krijg telkens een foutmelding:
Code:
Bestand = ActiveSheet.range ("A9") & " " & Range("g2").Value & ".pdf"
Code:
ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:=Range("A9").Value & " - " & Range("G2").Value & ".pdf", Quality:=xlQualityStandard, OpenAfterPublish:=False
Code:
ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:=ActiveSheet.Range("A9") & " - " & ActiveSheet.Range("G2") & ".Pdf", _
Quality:=xlQualityStandard, IncludeDocProperties:=True, _
IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:=True 'False
Wie kan mij vertellen wat ik fout doe?