foutmelding bij afdrukken etiketten of enveloppen in word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

karinakamp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Als ik, na correcte instelling van envelopmaat, geadresseerde en afzender via Word 2007 een envelop wil printen, krijg ik de melding "waarde moet zijn tussen 1 en 31."Ok het printen van etiketten lukt niet.
In het verleden gaf dit geen problemen. Wat te doen?

Laatst bewerkt:
Dit wordt moeilijk (zo niet onmogelijk) om te ondersteunen zonder de data, etiketgrootte etc.
Wat wél opvalt is dat de reeks 1 t/m 31 (mogelijk) een datumveld is, om precies te zijn: De dag van de maand.
Kijk dus of ergens datumvelden zijn gebruikt (hetzij om af te drukken op de envelop en/of in het samenvoeg data-bestand etc.) en of daar formattering etc. problemen mee zijn.

Overigens gebruik ik zelf normaal gesproken de Wizard voor seriegewijze etiketten/enveloppen/brieven, dus je zou dat ook eens kunnen proberen. Hopelijk levert dat dan óf resultaat óf meer duidelijkheid wat er tussen 1 en 31 zou moeten liggen qua waarde.

Tijs.

Dit wordt moeilijk (zo niet onmogelijk) om te ondersteunen zonder de data, etiketgrootte etc.
Wat wél opvalt is dat de reeks 1 t/m 31 (mogelijk) een datumveld is, om precies te zijn: De dag van de maand.
Kijk dus of ergens datumvelden zijn gebruikt (hetzij om af te drukken op de envelop en/of in het samenvoeg data-bestand etc.) en of daar formattering etc. problemen mee zijn.

Overigens gebruik ik zelf normaal gesproken de Wizard voor seriegewijze etiketten/enveloppen/brieven, dus je zou dat ook eens kunnen proberen. Hopelijk levert dat dan óf resultaat óf meer duidelijkheid wat er tussen 1 en 31 zou moeten liggen qua waarde.

Tijs.

Hoi Tijs,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik werk vanuit het veld Maken/Enveloppen/etiketten in Word. Heb voor de enveloppen de afzender vastgelegd, dus die komt automatisch in beeld. Ik voor bij "geadresseerde'' een adres in, heb lettertype en grote bij Opties vastgelgd en wil dan afdrukken, met het gewenste resultaat. Ben geen echte PC-kenner, weet knoppen te vinden voor een resultaat en dat lukt dan. Bij een ander foruim vond ik de volgende oplossing, waar ik niets mee kan.: dedatakey van word verwijderen en normal.dot herbenoemen. Weet dit niet te vinden.
Groet!

Er is een Fixit utility die beide stappen voor je neemt: hier
Probeer die Fixit utility uit.

Let op: Op die webpagina is de bovenste link naar de Fixit utility voor Windows 7 en Windows 8, de tweede link naar de Fixit is voor Windows Vista en Windows XP. Kies dus de goede uit.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan