Foutmelding bij afsluiting programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

andre2

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2010
Berichten
117
Hallo ,

Bij welk programma dat ik ook afsluit ,of dat nu windows verkenner is , of excel , of word het maakt niet uit ik krijg altijd de volgende foutmelding:
".......werkt niet meer er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht"

Ik werk dus met windows vista,

Wie weet waar dit aan kan liggen ,want is wel hinderlijk ,

Bij voorbaat dank , vriendelijke groet , Andre
 
Kan liggen aan te weinig ram geheugen waardoor het niet reageerd. Hoeveel.mb of gb ram heb je?
 
Fout melding bij afsluiten programma's

Hallo ,

Op de vraag hoeveel geheugen er in de pc zit?

Ik heb 4 gig geheugen

Vriendelijke groet Andre
 
:) Dat is een symptoom melding bij Vista ( of bijna bij elke OS ) welke je kan krijgen als je een of meerdere NIET compatibele programma's ( of app's ) geinstalleerde'n in je PC hebt .
 
Hallo Royonix,

Dat kan nou wel ,ware het niet dat het iets is van de laaste tijd ,en hij het met windows verkenner ook doet, dan zouden ineens alle programma's niet meer compatibele zijn?
Of heeft het niet direct met de al lang geinstalleerde programma's te maken? Kan het zijn dat er ergens een adder onder het gras zit,

Bedankt voor je antwoord, gr Andre
 
:d In ieder geval dat is 90 % zeker omdat je ook verkenner noemt, en nog ten opzichte dat Vista is ( ik zei NIET alle programma's, maar aantal ! ! ) en de rest kan opgedeeld naar je onbekende problemen welke je nog vinden moet...
Kijk even ietsjes naar opstart map ( bij msconfig ! ) wat daar ook allemaal automatisch aan het opstarten is, en schakel maar heleboel ON-nodige opstart processen uit misschien help je dat ook wat ...:confused:
 
Laatst bewerkt:
Dankje wel Royonix,

Misschien ook al opgelost door dat ik de pc eens opnieuw heb opgestart......zie het niet meer terug komen nu...laat pc vaak gewoon in de slaapstand staan,maar geheugen raakt dan ook vol ....
Ik kijk eventueel nog even verder,maar het slotje mag er op,

Dank voor jullie bijdrage , Groetjes Andre

Hallo Royonix,

Dat dacht ik dan dat het opgelost was....Een heleboel opstart progjes uitgeschakeld bij het opstarten....Maar het probleem weer terug ...maar met eigenlijk alle programma's die ik heb gebruikt en uitschakel. Daarna komt "Watson Client werkt niet meer"
"Het programma wordt afgesloten tot er een oplossing beschikbaar is " Dat "Watson"ken ik niet zo .

Misschien nu wat meer inzicht voor iemand
Gr. Andre
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:confused: In jouw systeem Watson Client is zeer en zeer belangrijk ! !

Dr Watson is erg belangrijk dat informatie over het systeem en de programma mislukkingen en registreert de gegevens in een logbestand detecteert.
Dr Watson kan niet voorkomen dat er fouten optreden, maar de in het logbestand informatie kan worden gebruikt door de technische ondersteuning van personeel om het probleem vast te stellen.

Dus....ALS Watson Client niet werkt die moet je zo snel mogelijk proberen repareren ( Fixen ! ! )

KLIK ! -->>http://support.microsoft.com/kb/188296/nl

I.v.m. Opstart processen heb ik je alleen maar voorsteld dat je in msconfig uitschakellen kan alleen maar opstart-onnodige processen en niet alle !, dus wat je uitschakelen wel kan of mag, ik zelf dat kan bij jou niet zien , helaas ...:( !
 
Laatst bewerkt:
Dus geprobeerd te repareren met de link , maar krijg als melding "De Microfix is niet van toepassing op Uw systeem".
Ik werk met een legitime windows Vista Premium.

Ik heb ook niet alle processen uitgeschakeld , alleen maar een paar zoals spotify bijvoorbeeld dat voormij niet gelijk hoeft op te starten..

Gr Andre
 
Wat wel eigenaardig is......dat na het opnieuw opstarten van pc die foutmeldingen op programma's sluiten even weg is. Zou terug gaan naar een herstelpunt niet een oplossing zijn , want met Uw link ben ik ook nog niet verder gekomen,

Vr.Gr Andre
 
:confused: Dan kan je nog standaard oplossing handmatig via windows zelf kunnen proberen probleem oplossen ( Volg Screenshot ! ), anders weet nie, ALS ik jou was zal proberen dan windows her-installeren :confused:
nlrh9e.jpg
 
Dankje wel , windows installeren opnieuw heb ik in januari pas gedaan , niet zo veel zin in , dus kijk wel....

Vr.Gr. Andre
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan