Foutmelding bij Download

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
446
Wat betekend dit en hoe los ok dit op. Heb ak computer Uit en opnieuw aan gezet (geen herstarten)
<Error>
<Code>AccessDenied</Code>
<Message>Request has expired</Message>
<Expires>2021-03-16T17:53:15Z</Expires>
<ServerTime>2021-03-18T12:18:39Z</ServerTime>
<RequestId>BN3HEVRGAEV7XBKV</RequestId>
<HostId>69fUIo/SYWmQngSDNiSLMGWGlliIk5pYNQuV9ZEWDS3fYhHrsG7aDpyXnZOT9EXa7Dom4L1rC9E=</HostId>
</Error>
 
Dat je geen toegang hebt omdat de link is verlopen. probeer deze eens opnieuw op te zoeken op de site.
En als dat niet helpt vraag de eigenaar eens.

Sowieso een kromme melding van hun. Dat had veel netter gemogen. (maar blijkbaar komt het bij AWS vandaan)
 
Laatst bewerkt:
Klopt uw systeemtijd?

Bij fouten met links klik ik altijd eerst met rechts op een link en kies ik "Open in nieuw tabblad." Vandaar lukt het vaak wel. Wil ik mijn vinger ergens achter krijgen dan bestudeer ik de gegevens die je te zien krijgt na "Paginabron weergeven."

Anders aan iemand anders vragen om het te controleren en contact opnemen met de eigenaar van de pagina.
 
Na het weggooien van zowel de gtkada als de gps studio installatie met daarna een herstart van het systeem was de fout verdwenen. Een eerdere herstart voor de uninstalls had geen invloed
 
Na het weggooien van zowel de gtkada als de gps studio installatie met daarna een herstart van het systeem was de fout verdwenen. Een eerdere herstart voor de uninstalls had geen invloed
Dit lijkt mij puur toeval.
Deze melding wordt gewoon door een webserver gegenereerd. In die tussentijd dat jij die andere dingen hebt uitgevoerd, is de download-link op die server blijkbaar weer hersteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan