foutmelding bij gebruik Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

oussc00

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2003
Berichten
4
beste deskundigen (ik niet!),

Wanneer ik aan het internetten ben en bepaalde webpages wil openen loopt mijn explorer/pc vast. Dit doet zich heel duidelijk voor wanneer ik www.kpn.com intik. De site opent maar direct krijg ik de melding "Iexplorer heeft fout veroorzaakt in NVDISP.DRV sluit explorer af".
Ik hoef explorer niet af te sluiten want het programma is dan al vast gelopen. Bij sommige andere te openen programma's loopt de hele pc direct vast.
Heb ME opnieuw geinstalleerd (zonder format) maar helaas zonder resultaat.
Wie o wie kan mij de juiste tip geven. Alvast bedankt.

Kees
 
Heb je een gforce videokaart of een tnt videokaart?

Installeer eens de nieuwste drivers voor je videokaart. Eerst de oude deinstalleren en dan pas de nieuwe installeren
 
Hoop dat ik het juiste weergeef. Volgens het boekje bij mijn pc heb ik een grafische kaart van het type A.G.P. 4x/2x.
Misschien een domme vraag maar hoe kan ik aan de nieuwste drivers komen en hoe deinstalleer en installeer ik deze (inderdaad; zwaar geval).

vrgr.
 
Ben via het systeem gaan zoeken naar het type videokaart. Is een gforce. Via Ilse de laatste versie drivers gevonden en geinstalleerd (na deinstallatie van de oude). Dit alles met enig zweet in mijn handen maar ik krijg geen foutmeldingen meer bij het openen van webpages.
Mario heel erg bedankt voor je advies!

vrgr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan