foutmelding bij gebruik favorieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

fruity45

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 aug 2009
Hallo, als ik een site in mijn favorieten aanklik, krijg ik de volgende melding:
Doelstelling v.d. snelkoppeling is ongeldig, ga naar eigenschapsvenster v.d internetsnelkoppeling, controleer of doel juist is.
Het is me niet duidelijk, wat ik nu precies moet doen
Alle items in favorieten al een keer opnieuw erin gezet, gaat even goed, na een poosje komt er steeds bovenstaande melding.
Weet iemand de oplossing?

Ik zou bijna zeggen wat heb je dan zoal voor favorieten oei... nou zei ik het toch:p

Maar even terug op jou vraag:D:
Hm vreemd geef eens een van je favorieten eens kijken of het ook zo bij mij is zal vast niet maar je weet maar nooit.
En je hebt niet in de instellingen van internet explore gezeten ofzoiets.

oh... en welkom op dit forum:D

Hallo, dankje je voor je welkomsberichtje.
Denk dat ik toch nog opgelost krijg, heb rechtsgeklikt snelkoppeling favorieten op bureaublad: dan eigenschappen, en dan kan je een ander doel in typen, daar ligt warschijnlijk het probleem. Ik laat het weten als het gelukt is, maar kan even duren, moet nl. snel weg.

favorieten

Foutmelding bij favorieten inmiddels opgelost bij eigenschappen een ander doel aangevinkt en probleem was opgelost, eerdere pogingen om het zo te doen waren mislukt, vandaar mijn vraagstelling.
Dezelfde avond kreeg mijn man een herseninfarct, grote schrik, hierdoor totaal vergeten te melden dat het is opgelost. excuses.
Overigens fijne site hier, complimenten!.

Ok,

Nou geen probleem hoor je man gaat altijd voor zeker in dit soort gevallen!:)

Gr. ad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan