foutmelding bij het branden cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

looije

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2002
hallo,

Ik krijg de laatste tijd steeds een foutmelding als ik een cd wil branden. De foutmelding die ik krijg staat bij de bijlagen.
Het gaat om het programma: Sonic RecordNow 6.5

Ik draai winxp pro

(Weet iemand misschien hoe ik anders het programma volledig kan verwijderen zodat ik nero kan instaleren? Ik heb het al eens geprobeert maar op een of andere manier verwijderd ik dan niet alles ofzo en blijft nero dan problemen geven. Sonic en nero gaan niet samen..)

bijlagen lukt niet echt maar hier is die dan toch nog..

Bijlagen

• foutmelding.gif
    foutmelding.gif
    38 KB · Weergaven: 32
ja dat is dus het probleem dat heb ik vorige keer ook gedaan. plus alle andere programma's als ad-ware en spybod ect. maar toch blijf ik dan problemen houden.

Sonic opnieuw installeren dan in verkenner openen en de Uninstall van het progje doen

Met een regcleaner kun je misschien alles van Sonic in het register verwijderen.

oké
maar dan het volgende, dat staat er niet bij. als ik het via de cd wil doen zegt tie: bij verwijderen of repareten gebruik "software" in configuratie scherm.

kom ik dus nog niet veel verder mee.

maar weet niemand wat die foutmeding in zou kunnen houden??

zou het kunnen dat het aan de cd's ligt? Ik gebruik cd van de dixons. voorheen ging dit altijd goed maar misschien dat ze wat veranderd hebben? zou dat kunnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan