Foutmelding bij installatie office 2010 home/student

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metz24

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2009
Goedemiddag allen!

Ik heb een vraag..
Elke keer als ik probeer office 2010 op mijn laptop te installeren krijg ik de foutmelding:
1935 89EDD3A9-944B-3257-D6EB6A00DDFS HRESULT: 0x80070002

En wil hij niet verder met de installatie. Ik heb al even op internet gegoogled en lees vaak dat je dan Framwork.net opnieuw moet installeren of herstellen. Dit heb ik gedaan maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding.

Iemand die misschien kan helpen?

Alvast bedankt voor de moeite!

Niet echt een oplossing voor dit probleem maar download en installeer anders gewoon Libre Office (gratis)

Bedankt voor je reactie,

Maar is er echt geen antwoord op deze foutmelding?
Ik heb namelijk wel €130 betaald voor office.....
En omdat meer mensen hier last van hebben zou het me raar lijken dat er geen oplossing voor is.

Misschien wel maar er zijn zo veel variabelen dat dit niet zo even te beantwoorden is. Hier moet je echt met de computer gaan testen en onderzoeken.

Alle 0x80070002 meldingen die ik zo zie op Internet lijken gerelateerd aan illegale/gejatte versies van Windows en/of Office.

Je beweert €130 betaald te hebben voor Office. Wáár heb je het gekocht en welke versie heb je aangeschaft? En is dat een Upgrade- versie of een ander soort (en welke soort :))

Dan kan ik ook niet uitsluiten dat het iets met de activatie van Windows te maken heeft, maar dat lijkt me alleen van toepassing als je een gejatte versie van Windows gebruikt waar activatie is uitgeschakeld of 'omzeild'.

We horen het wel.

Tijs.

Tijs,

Nee, deze is niet gejat... bedankt voor je vertrouwen in de medemens! ;)
Ik heb hem via Bol.com gekocht afgelopen maandag.
Office 2010 voor Thuisgebruik en Studenten.

Ik geef toe dat ik pas zojuist las dat je de home/student versie had (had je aangegeven in je onderwerp), dus daar kan een prijs van 130 euro goed bij. ;)

En de Windows versie op je laptop? Ik vroeg ook daar naar:
Dan kan ik ook niet uitsluiten dat het iets met de activatie van Windows te maken heeft, maar dat lijkt me alleen van toepassing als je een gejatte versie van Windows gebruikt waar activatie is uitgeschakeld of 'omzeild'.

[Helaas zie ik op het forum de laatste tijd véél personen die gejatte software gebruiken en dan support hier op het forum vragen. Support vragen hier vind ik dan grote onzin, omdat het geen 'normale' versies van de software is. Hopelijk begrijp je mijn scepsis nu een beetje, zeker omdat activatie wellicht een issue is bij jouw probleem(!)]

Tijs.

Ja, ik kan daar wel inkomen, alleen niet iedereen is zo :o
Ben zelf ook niet zo voor die illegale versies, werken toch nooit goed!
Ik heb Windows 7 op me laptop. ook orgineel! ;)
Ik probeer het nu via de site van Office zelf te downloaden, met mijn activatiecode. Hopen dat ie dan wel wil...

Ok, mocht dat niet lukken bij Microsoft (of geen oplossing bieden): Gaan de Windows Updates wél allemaal goed? Draai in ieder geval SURS die hoort bij jouw versie van Windows 7. Zie dat daarmee (o.a.) "0x80070002 ERROR_FILE_NOT_FOUND Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden." meldingen wellicht worden opgelost.

Overigens ben ik blij dat we het hier over eerlijke software hebben. :thumb: Maakt de kans op een oplossing (m.i.) een stuk groter. Hierop aansluitend: Ik zou verder geen tijd in je probleem hebben gestopt als Office en/of Windows illegaal waren geweest.

Tijs.

Ja, Met de Windows updates is niks mis volgens mij, die pakt hij in iedergeval wel.
Ik zal eerst even afwachten wat hij doet na het downloaden vanaf de office site.
Daarna zal ik dat SURS wel even proberen.
Ik geef wel even een gil wat dit heeft opgeleverd.
in iedergeval bedankt voor je hulp!

Na het downloaden van office van hun eigen site, lukte het nog steeds niet. Weer dezelfde foutmelding. Ook heb ik SURS gedaan. hij heeft 1 bestand geupdate. Maar het lukt nog steeds niet!

Hmm.. ik heb dan geen idee zo snel... Hopelijk reageert iemand anders nog.

Tijs.

Bedankt voor linkje.. Ben het langs gelopen maar werkt ook niet. Begin er nu beetje moedeloos van te worden. Ik snap echt niet wat het probleem kan zijn.

Iemand nog andere tips?

3 dingen die je (wat mij betreft) kunt proberen (wat mij betreft doe je a., b. en c. gecombineerd):
a. Maak de mappen met tijdelijke bestanden (zo veel mogelijk) leeg. Het kan zijn dat sommige bestanden/mappen nog open staan, die moet je dan 'overslaan':
[Windows-toets]r toetscombinatie -> %temp%
[Windows-toets]r toetscombinatie -> %windir%\Temp
b. Verwijder (of schakel tijdelijk uit) alle anti-malware/anti-spyware/anti-virus software op de pc voordat je Office gaat installeren.
c. Kopieer de inhoud van de Office cd naar een nieuwe map op de harddisk en start de installatie vanuit die map op de harddisk.

Overigens heb ik in die link van Tardis gezien dat het gebruik van SURS ook door Aroon Stebner wordt/werd aanbevolen, dus de tip die ik daaromtrent gaf was alvast goed! :)

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
oke, ik zal de stappen uitvoeren.
De bestanden in de mappen bij stap A kan ik dus gewoon verwijderen begrijp ik.

Ja. Bestanden/mappen in de 2 TEMP-mappen die ik noemde kunnen gewoon verwijderd worden. De TEMP-mappen zélf laten staan, natuurlijk.

Succes,

Tijs.

Ik heb nog 1 vraag, ja, ben lastig... maar in de tweede Temp map zitten ook bestanden en tekstdocumenten met slotje er op. Moeten die er ook uit?

Alles moet weggegooid kunnen worden. Niet voor niets dat het TEMP (='tijdelijke') mappen betreft.

Tijs.

Nou, ik heb al je aanbevelingen geprobeerd maar hij doet nog steeds niks. Ik begin dit wel heel vreemd te vinden....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan