foutmelding bij installatie printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

fdielissen

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2001
Berichten
157
Geacht forum,
Ik hielp gisteren een goede kennis van mij het het optimaliseren van zijn PC, een AMD Atlon 1.8 met XPpro SP1. Na een gehele dag met succes bezig te zijn geweest resteerde er nog 1 klein probleempje; een HP-programmaatje dat bij het afsluiten steeds afgebroken moest worden.

Ik dacht ik, deinstalleer alle HP programma´s, inclusief printer/scanner/copier software en installeer alles weer opnieuw.
Dus na schoonmaak zijn HP PSC 2100 USB weer aangesloten en vervolgens middels wizard nieuwe hardware install CD ingevoerd.
Toen gebeurde het gedonder. De installatie lukte niet en ik kreeg irritante steeds weer terugkomende foutmeldingen (zie bijlage) en vervolgens bleef steeds maar de melding nieuwe hardware terugkomen.

Ik heb alles meerdere malen gedeinstalleerd en weer opnieuw geprobeerd, maar het bleef mislukken.
In de foutmelding wordt gesproken over een zgn ´klasse´een begrip waar ik nog nooit van heb gehoord.

Gaarne en dringend hulp. Het lijkt mij een kleinigheidje, maar ik weet niet waar ik het moet zoeken.

Mijn maat gaat nu een weet naar turkye dus ik kan nog niet alles uitproberen, maar er wel alvast over gaan nadenken mbv jullie.
 

Bijlagen

  • storing.jpg
    storing.jpg
    35,9 KB · Weergaven: 48
Heb je na uninstall de nog resterende achtergebleven mappen verwijderd, en de pc opniuew gestart?

Als je eerst de software installeerd, en wnneer er om gevraagd wordt, de printer usb aansluit?
Volgens mij is dat bij sommige printers ook de volgorde.

Heb je een nieuwe driver opgehaald bij hp?
Hewlett PAckard download.
 
Hoi Paul TR,

Heb ik inderdaad gedaan. Het is een vrij nieuwe printer dus een nieuwe driver lijkt me niet logisch.
Het probleem zit ´m in de de zgn ´klasse´, wat vlgs mij een soort beveiliging die op een of andere manier uitgezet moet kunnen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan