foutmelding bij invoegen van illustratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

JopTop

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2005
Er staat hier een pc (windows 98) met daarop MS Office 2000.
Zodra in welk programma van office een plaatje uit de gallerei gevraagd wordt. Komt er een foutmelding.

Ik heb zowel als administrator en als dagelijkse gebruiker ingelogd op die computer en heb dan office opnieuw geinstalleerd, maar telkens krijg ik de zelfde fout melding...
Heeft er iemand een idee???

BvD,
JopTop

heb je een screenshot van de foutmelding?
want je hebt alleen gezegd dat er een foutmelding is maar veel kunnen we er niet mee als we niet weten wat voor soort;)

Zoals gevraagd:
foputmelding.bmp

Wat misschien welhandig is om te weten is dat als je eenplaatje uit het bestand haal, dat dat wel goed gaat...

Laatst bewerkt:
argh windows zkr weer:S krijg de melding dat dat bestand gebruikt wordt door windows, en daarom niet vernieuwd kan worden :S

Misschien enig idee hoe ik dat bestandje er tussen moet stoppen? Via MS-dos misschien?

Wat ik probeerde is, dat bestandje naar die c:/windows/system toe kopieren, maar dan krijg je de melding dat dat bestand gebruikt word door Windows.
Verwijderen en daarna plakken werkt ook niet (zoals verwacht)...

Wat ik ok geprobeerd heb is het zip bestand uit laten pakken in c:/Windows/system/ maar dat werkte ook niet, kreeg de zelfde fout.

Laatst bewerkt:
heb ik gedaan, kreeg allemaal nieuwe foutmeldingen... gauw weer terug gezet. mare zou er nog een andere oplossing zijn?

Maar niemand weet nog een oplossing?

Wil de pc liever niet formatteren en daarna weer opnieuw alles installeren:S

Wat ik misschien wel kan doen is office er af gooien, en later opnieuw office installeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan