Foutmelding bij links naar websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannus

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2004
Heb op mijn bureaublad links naar websites staan. Wanneer ik deze aanklik krijg ik sinds enige tijd de Windows foutmelding

"Windows kan het bestand http//............. niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw. Klik als u .....etc".

Zonder iets te doen start de site gewoon in de browser op.

Ik denk dat ik een keer bij wat acties een systeembestandje per ongeluk heb verwijderd. Maar welke ??

Klik een rechts op een icoontje, vraag de eigenschappen op (pad) en post hier dan eens een schermafdruk. Misschien kunnen we aan de hand van de eigenschappen (pad) zien wat er mis is.

Is het pad te lang, (wordt dus niet zichtbaar in het regeltje) selecteer het dan met de muis en post het hier als tekst.

Laatst bewerkt:
Na wat surfen vond ik een belg welke het probleem als volgt had opgelost. Ga in Firefox naar extra-> add-ons en schakel de google toolbar uit. Google is nl de boosdoener. Werkte bij mij ook. Dus opgelost. Die belgen zijn zo dom nog niet.

Nee idd. maar jij had ons ook niet alle informatie gegeven die we nodig hadden. Zo was je "vergeten" aan te geven dat Firefox je standaard browser was en had je ook niet "verteld" dat je daar de Google toolbar had geïnstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan