foutmelding bij ontvangen email

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je gebruikt dan de functie zoeken van Windows?
Outlook Express heeft *.dbx.
Als je Outlook hebt is het *.pst maar ik weet niet of deze ook met aparte mappen werkt.
Moet je even bekijken.

de zoekfuntie kan ook op.pst niets vinden :s
ik denk dat ik windows ga herinstalleren.
Ik kan namelijk ook via andere programma's (zoals virusprogramma's) geen verbinding meer krijgen met het internet om bv. virusdefinitie's bij te werken en dat is dus ook niet erg handig. Ik weet gewoon echt geen andere oplossing meer :s

Heb je wel, zoals ik schreef in de verkenner de boel zichtbaar gemaakt? Die files van Outlook Express zijn n.l. verborgen.

Je zegt dat je niet altijd online kunt komen. Nog wel met een link?
Laat anders HIER je pc laten scannen. Het kan zijn dat jouw virusscanner al lang corrupt is.
Welke virusscanner heb je trouwens?

En scan ook op spyware met Search and Destroy en AdAware.

Niet zo gauw aan de format!!!

oke ik wil het wel proberen. Maar ik heb nu Mcafee 9.0 en das de nieuwste versie.
Ik heb de bestanden zichtbaar gemaakt ja. En spyware heb ik gechekt met Ad-Aware SE

En wat bedoel je precies met:
'Je zegt dat je niet altijd online kunt komen Nog wel met een link?'

Lisje, ik heb de fout gemaakt om een punt achter de zin te zetten.
Typ nog eens in: *.dbx
Zit het daar misschien in?

Lukt het nog niet ga dan nog een keer in de verkenner naar dat menu van weergave. Ook bovenin staan 2 opties om zichtbaar te maken. (wel later dan weer terugdraaien het kan n.l. verwarrend werken en ze worden niet voor niets beschermd)

Ik kan namelijk ook via andere programma's (zoals virusprogramma's) geen verbinding meer krijgen met het internet
Dit begrijp ik maar geldt dit voor je hele pc?
Of kun je nog wel surfen?
Je kunt nu op dit moment n.l. wel vanaf een andere computer mailen.
Ook al heb je de nieuwste versie virusscanner....op het moment dat je die er opzet kan hij al weer corrupt gemaakt worden.
Daarom is het beter buitenshuis te scannen. Ik hoop dus dat je mijn link kunt gebruiken.

Heb je je bericht weer verwijderd Maikel? Had je ook nog een ideetje?
Het kan toch niet dat *.dbx niet te vinden is :8-0:

Ja ik wou er niet steeds tussen komen :D
Eerst ga je in configuratiescherm naar mapopties>weergave>verborgen bestanden en mappen weergeven aanvinken>toepassen en oke.

dan volg je deze mappen en kom je er vanzelf:

C:\Documents and Settings\jouw gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities\{5AE4B637-05CD-4788-9A1F-FD07A94ADA6D}\Microsoft\Outlook Express

dan postvak in verwijderen en OE opstarten,eventueel pc herstarten.

Dat is alleen via een ander weggetje.
In ieder geval is het zichtbaar maken het belangrijkst.
Anders kun je lang zoeken :)

Lisje heeft trouwens al een uurtje niet gereageerd.
Ik hoop dat ze haar verbinding nog een beetje heeft.:(

hai allemaal!
t liep allemaal een beetje mis vanmiddag. Ik heb jullie laatste oplossing nog geprobeerd, maar ook dat had geen effect. Uiteindelijk heb ik dus toch maar de hele pc geformateerd. Mijn email doet het weer, ik heb mijn virus definities eindelijk kunnen updaten dus ik moet zeggen, het kon geen kwaad :D
Maar allemaal heeel erg bedankt voor de hulp hoor :D

Dat is ook een oplossing :D
Gelukkig is het weer in orde en een format C is altijd wel goed.

Hahahaha, je formatteert al net zo makkelijk als ik :D
Lekker schoon pc'tje! ;)

ja, alles gaat nu nog steeds goed. ik doe dat eigenlijk veel te snel, formateren maar ach :p

Dan heb je zeker, net zoals ik, meerdere partities.
Dan ben je met 3 kwartier weer aan het opbouwen.

kon geen verbinding maken met server mail.wanadoo.nl

Hallo, ik heb ongeveer het zelfde probleem. Ik kan wel op internet, maar kan geen mails ophalen. Als ik de computer opnieuwe opstart dan wel, maar na een tijdje niet meer.
Ik heb al vanalles geprobeerd met de firewall enz maar ik heb geen idee meer.
Wat me wel opviel was dat bij het afsluiten van de computer regelmatig het programma ccApp handmatig afgesloten moet worden.

Wie kan mij helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan