Foutmelding bij openen map

Status
Niet open voor verdere reacties.

Testrijder

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
99
Hoi,

Ik heb een naar probleem. Een vriend van mij had 2 mpeg filpmjes gemaakt van een vakantie. Deze stonden eerst op mijn bureaublad. Ik heb ze nu naar een map verplaatst. Nu is het zo dat als ik een map wil openen waar de desbetreffende map in staat mijn computer een foutmelding geeft waardoor die map wordt gesloten. Er staat dat explorer moet worden afgesloten en ik kan kiezen of ik dat rapport wil verzenden. Kan iemand mij helpen??

Bedankt.
 
heb je het alleen bij deze map of ook in andere mappen ?
 
al eens geprobeerd map te verwijderen en opnieuw die map aan te maken, wel even filmpjes ergens anders neerszetten als je map verwijderd ;)
 
dat is nou juist het probleem, hij wordt direct afgesloten als ik de map open waar die map in staat....
 
wilde gok

via zoeken de naam van de bestanden zoeken, en als je dan de zoekresultaten krijgt, rechtermuis op het bestandje en dan kopieren, zou dat werken ?
 
Ok dit brengt mij inderdaad ietsje verder. Zodra het bestand in de lijst met resultaten van de zoekopdracht verschijnt gebeurt hetzelfde....
 
een echte omweg is het via DOS proberen, maar heb geen idee of dat werkt. en als je voor de rest echt geen problemen hebt behalve met die map, met die bestandjes, dan begin ik langzaam te denken dat er misschien iets met die bestandjes aan de hand is. als je bijv eens een ander bestand zoekt, liefst even groot qua mb's en dan via zoeken probeerd te kopieren, wat gebeurt er dan ?
 
Opgelost

Heej bork bedankt, ik heb de bestanden via het zoekscherm toch weten te verwijderen waarmede mijn probleem per direct is opgelost. Heel erg bedankt!!
 
als je drukt op "vraag is opgelost"dan is helpmij.nl ook weer blij ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan