• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foutmelding bij openen werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plotinus

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Berichten
649
Bij het openen van een werkblad krijg ik een foutmelding in de trant van: 'Er zijn problemen aangetroffen met bepaalde inhoud in .... Wilt u de inhoud zo ver mogelijk herstellen? Klik op ja als u de bron van deze werkmap vertrouwt.'

Als ik dan op Ja klik, krijg ik het volgende te zien:
Herstelde records: Tabel van het onderdeel /xl/tables/table1.xml (Tabel)
Herstelde records: Tabel van het onderdeel /xl/tables/table2.xml (Tabel)

En in het logbestand:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
<recoveryLog xmlns="http://schemas.openxmlformats.org/spreadsheetml/2006/main"><logFileName>error013960_07.xml</logFileName><summary>Er zijn fouten aangetroffen in bestand C:\Users\Mart\Documents\Werkvoorraad Totaalsloop - 2018 - week 20 klaar.xlsm</summary><repairedRecords><repairedRecord>Herstelde records: Tabel van het onderdeel /xl/tables/table1.xml (Tabel)</repairedRecord><repairedRecord>Herstelde records: Tabel van het onderdeel /xl/tables/table2.xml (Tabel)</repairedRecord></repairedRecords></recoveryLog>

De fout raakt echter niet opgelost, wat betekent dat de melding iedere keer terug komt.

Iemand een idee hoe ik de fout handmatig kan verwijderen?
 
Om een even duidelijk antwoord te geven als de vraag gesteld: het bestand niet meer openen.
 
Tevens is dat een XML probleem in Office 2007 en 2010.
Daarna zou het niet meer voor mogen komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan