• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

foutmelding bij opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanWouter

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2009
Berichten
13
Ik heb een schittend bestand alleen krijg de volgende melding als ik het bestand wil opstaan

Een formule op dit werkblas bevat een of meer ongeldige verwijzingen
Controleer of het pad, de werkmap, de bereidnaam en de celverwijzing van de formules geldig zijn.


weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Mvg Jan-Wouter
 
En heb je de cel al gevonden met die formule?

Als dit niet meteen duidelijk is, zal je op KOPIEËN van de file telkens een stuk van de file moeten deleten en kijken of het probleem nog aanwezig is. Indien niet, dan zit de fout in het gedelete deel, indien wel, verder testen.

Wigi
 
ja al geprobeerd kan allen niks vinden

groeten

M.a.w. je houdt dan een file over met 1 tabblad en hoogstens een paar regels. En zelfs dat geeft een foutmelding? Lijkt mij eerder raar, ik vermoed dat je mijn raad toch nog eens zal moeten uitproberen.

Zijn de benoemde bereiken allemaal OK? Verwijzen de grafieken niet naar iets onbekend? Enz.
 
Beste JanWouter,

Sla eens een kopietje op van je bestand en negeer de foutmelding.
Verwijder dan een tabblad en sla het bestand nog eens op. Herhaal dit totdat de foutmelding zich niet meer voordoet. Blijkbaar zat dan op het laatst verwijderde tabblad een fout.
Verwijderd van dit tabblad de grafieken, en andere objecten. (Bewerken > Ga Naar > Speciaal > Objecten > OK > Delete)
Sla het bestand op. Nog steeds foutmeldingen?
Kijk dan naar externe verwijzingen: Bewerken > Koppelingen. Verbrek de koppeling. Sla het bestand op.
Is het nu opgelost?

Alternatief is het uploaden van je bestand, maar dat kan gevoelige info bevatten.
Als je er helemaal net uitkomt na bovenstaande werkwijze, moet je er maar over nadenken een van ons in vertrouwen te nemen en het bestand te mailen. Maar daar leer je weer het minste van.

Succes,

Richard
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan