Foutmelding bij opstarten met "Wifi R4 Upgrade Revolution for DS (NDSL/NDS) kaart !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinorosa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2012
Hallo allemaal,

De firmware R4 V1.51b Dutch is geïnstalleerd op de R4 card en deed het perfect. Plots krijg ik de melding "Wrong date or firmware expired! Please check NDS machine date configuration..If firmware expired please download latest firmware from www.r4i-sdhc.com"

Ik heb vervolgens de versie R4 V1.57b Dutch gedownload en op de R4 card gezet. Echter zonder resultaat. Hij speelt wel muziek af. De spellen zijn te zien, maar als je erop klikt dan hangt ie .....

Iemand enig idee?

Gr.
Pinorosa

Is een typisch probleem van R4 kaartjes en het gevolg van het kat en muis spelletje tussen R4 en Nintendo. Probeer de allerlaatste firmware nog eens...

Ik heb volgens mij de laatste versie, zijnde R4 V1.57b Dutch geinstalleerd. Dan verschiint weliswaar de foutmelding niet meer, maar de spellen.starten niet op. Trouwens als ik het kaartje van mijn zoon erin stopt, dan is er hetzelfde probleem. Als ik het kaartje van mijn dochter (waar zich de fout op bevindt) in de nintendo van mijn zoon stop, dan doet ie het gewoon. Het lijkt wel of het aan de nintendo zelf ligt. Wie oh wie kan mij helpen. We vetrekken binnenkort op vakantie en mijn dochter is in alle.staten

Het kan idd aan je Nintendo liggen, die wordt regelmatig van updates voorzien. Heb je nog een zonder de laatste update dan is er een kans dat alles werkt. En ja dat is het risico dat je neemt met het gebruik van R4 kaartjes. Best mogelijk dat je je kaartje na de laatste updates van Nintendo evengoed als onbruikbaar weg kan doen, of de makers moeten de laatste Nintendo update weer gekraakt hebben.

Iedereen bedankt. Ik heb de datum naar de huidige moeten.plaatsen en de nieuwste firmware erop gezet. Vervolgens moet je opstarten van de spellen door op de A- button te drukken ipv met de stylist de spellenmap aan te klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan