Foutmelding bij opstarten No One Lives Forever 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jarcoboon

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, ik ben dus geen computerkenner, maar ik heb wel een vraag.:D

Reeds een hele tijd heb ik hier No One Lives Forever 2 liggen. Vandaag dan toch maar eens geïnstalleerd. Installatie verliep vlekkeloos maar ik krijg een foutmelding tijdens het opstarten!

De foutmelding zegt dat ik of DirectX 8.1 of hoger moet hebben geinstalleerd of een videokaart moet hebben die Tnl (?) 'supports' . Zoals ik al zei ik weet echt niet wat voor computer ik heb. Hij is in ieder geval een jaartje oud.

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen,

Alvast bedankt,

Jarco

Jarcoboon zei:
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, ik ben dus geen computerkenner, maar ik heb wel een vraag.:D

Reeds een hele tijd heb ik hier No One Lives Forever 2 liggen. Vandaag dan toch maar eens geïnstalleerd. Installatie verliep vlekkeloos maar ik krijg een foutmelding tijdens het opstarten!

De foutmelding zegt dat ik of DirectX 8.1 of hoger moet hebben geinstalleerd of een videokaart moet hebben die Tnl (?) 'supports' . Zoals ik al zei ik weet echt niet wat voor computer ik heb. Hij is in ieder geval een jaartje oud.

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen,

Alvast bedankt,

Jarco

ff googlen en direct x 9.1 (is volgens mij de nieuwste) dowloaden en installeren...

DirectX
Type stuurprogramma van Microsoft. DirectX stuurprogramma's worden in Windows 95 en daarna gebruikt. Ze maken het mogelijk om in spellen en dergelijke van standaard hardwareondersteunung gebruik te maken, zonder dat de ontwikkelaars zich met de fabrikant en het type hardware bezig hoeven te houden.

wat dat TNL zou moeten beteken weet ik niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan