foutmelding bij opstarten Outlook Expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene315

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
8
Bij het opstarten van Outlook Expres 6 krijg ik steeds een foutmelding: serverfout ox800ccc90 met foutnummer 0x800ccc91. Dit heeft volgens mij te maken met een provider (filternet) die ik niet meer gebruiik, maar vermoedelijk nog wel op mijn harde schijf staat ????? Hoe kan ik deze foutmeldingen voorkomen?
Rene 315
 
Norton AV inderdaad geinstalleerd. Bij de foutmelding wordt echter aangegeven dat der server mij niet kent - ik maak geen gebruik meer van Filternet - kan het zijn dat ik nog gegevens van de harde schijf moet verwijderen? (Ik ben een leek op computergebied!!!)
 
Ik ken dat Filternet niet. Kon je dat via software verwijderen? En heb je dat ook gedaan?

Groetjes,
Bennie
 
Bij het opstarten van internet kun je aangeven welke provider je gebruikt - in dat scherm heb ik Filternet gedeleted - hij is toen wel uit dat scherm verdwenen, maar volgens mij niet van de harde schijf????? Bij hey opstarten blijf ik die foutcode krijgen met de mededeling dat de account niet bestaat....
groetjes en bedankt voor je reacties
Rien
 
Wat je zou kunnen proberen, is via Configuratie/Software Mictosoft Internet Explorer te verwijderen? Je krijgt dan een aantal opties. Kies Internet Explorer repareren. Als het goed is word dan ook Outlook Express gerepareerd. (Dit weet ik overigens niet zeker)

Groeten,
 
Pete bedankt, maar het probleem is nog niet opgelost.Bij het opstarten word ik aangemeld bij de email-server, terwijl dat niet meer moet omdat ik daar geen account meer heb. Vandaar die foutcode .....?????
Groeten Rien
 
Ga naar eigenschappen van je account (geavanceerd). Heb je een vinkje geplaatst bij "Voor deze verbinding is beveiligde verbinding vereist (SSL)".??? Zo ja, weghalen.

Groetjes,
Bennie
 
Het probleem is opgelost - bedankt voor de reacties.
Groeten
Rien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan