Foutmelding bij opstarten pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

adiste

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
Berichten
63
Als ik mijn pc wil opstarten dan krijg ik de volgende foutmelding:

SmartBridge Alerts:MtiveSB.exe-Entrypoint niet gevonden.
kan entrypoint van procedure GetProcessImageFileNameW niet vinden in DLL-bestand PSAPI.DLL

Deze foutmelding had ik niet voordat ik de nieuwe update van windows internet explorer had gedownload of voordat ik hittmanpro had gedraaid.

Volgens mij is het bij 1 van beide fout gegaan.
Het lijkt er ook op dat mijn computer nu langzameropstart, nadat ik de foutmelding heb weggeklikt. Doe ik dit niet dan start hij helemaal niet op.

Weetr iemand wat ik hieraan kan doen?

Ik kan nu helaas niet achter mijn pc blijven zitten, ik moet weg. Morgenmiddag ben ik er weer, dus als ik niet direct antwoord geef dan is het niet omdat het me niet interreseert.

Alvast bedankt.
 
Lees deze link eens door.

Herstellen naar een datum van VOOR de installatie van beide progjes?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er geen flauw idee van, maar wat weerhoudt je ervan om een bestand met die naam te zoeken en -indien gevonden- het ding even te hernoemen en een testje te doen?
 
Ik heb het bestand opgezocht en hernoemd, het werkt!!
Fantastisch! Bedankt voor de hulp.
Bij casema werkt het dus ook.

:) :) :) :) :thumb:
 
Ik heb de zelfde foutmelding als Adiste bij het opstarten, ook na het instaleren van Internet Explorer 7 versie: 7.0.5730.11

SmartBridge Alerts:MotiveSB.exe-Entrypoint niet gevonden.
kan entrypoint van procedure GetProcessImageFileNameW niet vinden in DLL-bestand PSAPI.DLL

Zoeken in deze computer levert mij 11 verschillende psapi.dll op.

Welk bestand moet nu hernoemd worden naar waar?
 
Met name die van Paul sa van 6-1-07 10.15 uur................ "Er zijn er meerdere, maar deze in C:\Program Files.........."
 
Laatst bewerkt:
Gemiste link!

Heb de link over het hoofd gezien, ga het direct proberen.

Bedankt

Olav
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan