Foutmelding bij opstarten spelletje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommyboy8

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2004

weet er iemand wat er hier gebeurd is / een oplossing??? Das 't enige spelletje dat ik speel op m'n pc en nu macheerd da ni meer :( :( :(

Je tempfile leeg maken, en daarna voor de zekerheid van de XP cd opstarten, naar de repairconsole gaan en daar chkdsk /r uitvoeren.

Lange Pier zei:
Je tempfile leeg maken, en daarna voor de zekerheid van de XP cd opstarten, naar de repairconsole gaan en daar chkdsk /r uitvoeren.

Hmm, begrijp ik niet goed :o dus gewoon IE opstarten, dan Extra=>internet opties=>cookies en bestanden verwijderen en dan? ik heb geen xp cd denk ik, enkel een bootcd en dan 2cd's voor m'n laptop gebruiksklaar te maken :o :confused:

In je tweede plaatje staat toch de map waar die temp staat? die temp map moet je leegmaken, in verkenner dus.

En in schijfbeheer kun je de schijf laten controleren, maar dat wil dan niet, want de schijf is in gebruik, dan kun je aangeven, alle twee de opties aanvinken, dat het bij de volgende opstart moet, dat doen en rebooten, kan wel lang duren dus niet het proces verstoren na die reboot.

Laatst bewerkt:
Hmm, heb gewoon voor te beginnen al die temp file's verwijderd en idd, nu doet m'n spelletje het weer :thumb: , maar dat ander heb ik nog niet gedaan,want vind dat niet, schijfbeheer :o , maar is dit nodig? want nu geeft hij die melding niet meer he..

mvg tommy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan