Foutmelding bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterrrr

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2004
:( Bij het opstarten van windows XP krijg ik de volgende foutmelding: Windows kan het bestand spoollp.exe niet vinden. Controleer of u de naam juist heb ingevoerd en probeer het daarna opnieuw.
Het opstarten duurt ontzettend lang.

Weet iemand hoe dit kan gebeuren en hoe ik dit wegkrijg?

Zelfs op Google niks over te vinden. Scannen op spyware zou ik adviseren: Download hier de gratis versie van Ad-aware, na de installatie eerst updaten door te klikken op het wereldbolletje en scan. Daarnaast kan je nog Spybot installeren (werkt prima naast elkaar), ook gratis. Eveneens eerst updaten alvorens te scannen. Uitleg+download Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan een Hijack This Log, lees de instructies klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 5<-- Druk daar op de knop "Reageer op bericht" en post je log.

Krijg je deze melding voordat XP geheel is opgestart, betreft het een Zwart scherm of hoe ziet de foutmelding er dan uit?

Peterrrr antwoordde per mail:

Gemaild door peterrrr
Zeker weten spoollp.exe.
Misschien heeft het er ook mee te maken dat wanneer ik windows afsluit ik twee maal op afsluiten moet klikken voordat er daadwerkelijk wordt afgesloten?

Vreemd, daar is niets over te vinden. Een normaal windowsonderdeel is het in ieder geval niet. Je doet er verstandig aan het advies dat Gezina al gaf op te volgen.

PS: in het vervolg niet per mail reageren maar op het forum, zodat anderen ook kunnen meedenken.

Geplaatst door buffy
Peterrrr antwoordde per mail:

Vreemd, daar is niets over te vinden. Een normaal windowsonderdeel is het in ieder geval niet. Je doet er verstandig aan het advies dat Gezina al gaf op te volgen.

PS: in het vervolg niet per mail reageren maar het forum, zodat anderen ook kunnen meedenken.

Wilde je het alleen quoten of was het nog de bedoeling iets te zeggen? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan