Foutmelding bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kirstin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2007
Beste lezer,

Ik krijg al enkele maanden de volgende melding bij het opstarten van mijn computer en ik heb geen idee hoe ik ervan afkom. Wie helpt mij uit de brand??

---Windows kan het bestand C:\WINDOWS\system32\WinSit.exe niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw.---- In de blauwe balk erboven staat: C:\WINDOWS\inf\Other.exe

Vervolgens klik ik op OK of klik ik de melding weg en dan komt de melding opnieuw.

Daarna krijg ik de melding: Kan het bestand C:\WINDOWS\inf\Other.exe, dat in het register staat vermeld, niet laden of starten. Controleer of dit bestand bestaat op uw computer of verwijder de verwijzing naar dit bestand uit het register.

Maar als ik het bestand zoek op mijn computer kan ik het niet vinden, dus ik weet ook niet hoe ik het moet verwijderen.

Welke smart guy/girl weet hier meer van? :thumb:

Please let me know,

groetjes Kirstin

Heel erg bedankt voor de reactie. Ik weet nu iig dat het een worm is!

Op 1 of andere maniet lukt het mij niet om de NOD32 te downloaden... Het lukt mij wel om een worm-cleaner te downloaden. Maar ik kan uit heel veel verschillende worm cleaners kiezen. Weet je toevallig ook welke worm die van mij is? En wat voor schade kan een worm aanrichten op mijn computer?

Greetz Kirstin :D

Waarom lukt het niet je om NOD32 te downloaden, wat voor foutmelding krijg je?

De andere link die ik gaf heeft het over de volgende worm: worm/VB.APS, maar ik weet niet of dat de officiële naam is.

Over het algemeen richtten wormen weinig schade aan, maar geven dus wel irritante foutmeldingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan